  • Data: 2011-09-09 20:31:33
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "Hinek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Żeby to stwierdzić trzeba najpierw próbować.
    > Masz jakieś info co do ofert na AM na rynku zachodnim?

    Nie mam. Natomiast na podstawie wlasnego doswiadczenia
    twierdze ze AM EU w Europie jest kiepska. Pomijam tu interfejs
    i dokladnosc map. Chodzi o bledy w programie i o baze POI.
    Pisalem tu juz o tym i nie chce sie powtazac, ale jak
    stale w tych samych miejscach (Szwecja) program radosnie mi
    wyswietla "nastapil wewnetrzny blad danych" i zawiesza sie,
    albo mimo pobrania POI z Miplo twierdzi ze w promieniu 30 km
    nie ma kempingu - a sa one co kawalek - to mam gdzies taki
    program. Gwozdziem do trumny jest dla dla mnie trudno
    wylaczalna funkcja AM traffic dzieki ktorej ominiemy pusta
    glowna droge i poznamy osiedlowe uliczki...to jakas paranoja.
    Poniewaz mam AM - uzywam jej czasem ale naprawde bez
    entuzjazmu :/
    Pozdr

    --
    Hinek