  • Data: 2014-01-25 21:03:23
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-25 15:32, P.B. pisze:
    (...)
    > to za łączność odpowiada Aero2. Objeździłem w ten sposób Kaszuby, Kociewie,
    > kawał Warmii i Mazur odwiedzając codziennie kilku klientów w różnych
    > miejscowościach. Nawigacja precyzyjnie prowadzi pod adresy w takich
    > mieścinach jak Orneta, Czersk, czy Pelplin, a Yanosik ostrzega o
    > utrudnieniach, wyskakując na pierwszy plan gdy coś się dzieje.
    > Próbowałem używać Co Pilot, ale często prowadził w kartofle, więc został
    > usunięty z telefonu. Kiedyś doskonały był NaviExpert, ale teraz to jest
    > jakaś pomyłka.

    Zaciekawiłeś mnie z NE - o co chodzi?

    > Zestaw Google Maps + Yanosik + Aero2 jest za darmo, a pełną funkcjonalność
    > porządnej nawigacji.

    W życiu - ja nie wiem jakie Ty masz wymagania, ale nawigacja Google
    to jest dobra jak komuś nie zależy na czasie i sukcesie dojazdu
    w różne miejsca, a co do tego co podaje Yanosik to ja się dziwię
    że ludzie chcą tego używać.

    > Chyba, że dla kogoś istotna jest możliwość wyboru
    > głosu pilota, czy jednego z fefnastu słitaśnych zestawów kolorów menu.

    Nie, nie mam takich wymagań (choć zmiana głosu dla rozrywki jest
    całkiem miła) - interesuje mnie dobra nawigacja.