  • Data: 2014-01-26 11:15:12
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-25 23:02, P.B. pisze:
> [...]

    Napisałeś " Kiedyś doskonały był NaviExpert, ale teraz to jest
    jakaś pomyłka."

    > - Idiotyczny system subskrypcji w Androidzie: jakieś restrykcje w
    > przenoszeniu na inne urządzenie,

    Jakie? Konkretnie. Korzystam od lat i nigdy nie miałem problemów
    z migracją na inne urządzenie, jak również nie czytałem o takich
    problemach.

    > abonament na miesiąc minimum.

    Przecież to piramidalna bzdura:
    http://www.naviexpert.pl/kup-abonament/android.html

    Opcje 24h/4 dni/1 miesiąc/12 miesięcy/24 miesiące(EU).

    > - Nie działa na słabszych urządzeniach: HTC Wildfire - wywala się co
    > chwilę, Samsunga Y Pro Duos resetuje co godzinę.

    Ciekawe - działa dobrze na Sony Xperia X8, LG E400, a to słabizny.
    (dobrze jak na ich możliwości). Zresztą trudno od nich cudów wymagać.

    > - Prowadzi po osiedlowych uliczkach w celu ominięcia nieistniejącego korka,
    > którego w niedzielę w nocy nie ma głównej trasie.

    Być może tek się trafiło - trzeba ewentualnie zgłosić jak jest błąd.

    > Używałem NE na Symbianach od Nokii N73, ale teraz straciłem cierpliwość.
    > Opinie w Sklepie Google też są raczej miażdżące dla NE.

    Chcesz się podpierać opiniami z Google Play i nazywasz je raczej
    miażdżącymi? No, obiektywny to nie jesteś za grosz. Opinie są
    zdecydowanie pozytywne (choć narzekaczy że nie za darmo całe
    mnóstwo).