  • Data: 2014-01-25 17:20:43
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 25 Jan 2014 14:14:44 +0100, Janusz Wo <jannus_tl@taki_gaz.pl>
    wrote:

    >Witam!
    >Potrzebuję trochę poużywać automapy razem z yanosikiem.
    >Zastanawiam się, czy warto kupować oddzielną nawigację (planuję
    >modecom mx3). A może mój LG L9 da radę spoko obsłużyć oba
    >programy jednocześnie? Oczywiście wolałbym uniknąć wydawania
    >forsy na nawigację, ale może lepiej mieć mapę na oddzielnym
    >urządzeniu?

    Generalnie nie ma z tym problemu, jeżdże w takiej konfiguracji już
    dłuższy czas i całkiem dobrze się to sprawdza, autmomapa na wierzchu,
    w tle yanosik z komunikatami, jak dla mnie zdecydowanie lepsze niż
    sama nawigacja samochodowa. No chyba że ktoś ma i nawigację i cb to
    wtedy nie potrzebny yanosik i automapa.
    Kwestia tylko czy ekran telefonu nie będzie za mały żeby w miarę
    wygodnie dało się z tego korzystać.
    Pamiętać tylko należy że żeby działał yanosik musi być włączony
    transfer danych w telefonie, no ale to akurat myślę że jest oczywiste.
    Używam tego na słabym telefonie z andkiem 2.3, ale nie muli i nie
    przycina jak narazie.