    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto kradnie prąd :)
    Date: Sat, 10 Sep 2016 19:51:43 +0200

    Użytkownik "Budzik"

    Jest sobie autko ktore przewaznie stoi.
    Jezdzi powiedzmy raz na 2 tygodnie z 30km.

    Raz na jakis czas rozładowuje do zera aku.
    Chciałbym sprawdzic, czy to kwestia tego, ze nie zdazy doładować przez te
    30km, czy moze jednak coś kradnie prąd.

    Jak to sprawdzic?

    Mam jakis miernik ale srednio wiem jak go uzyc :)
    ---
    Chyba już o tym pisałeś :-)

    Jak "do zera" to musi coś kradnie, ale jak "raz na jakiś czas" to ...
    trudnawo stwierdzić, że akurat tym razem coś kradnie i dokładniej się temu
    przyjrzeć. Bo swoim miernikiem raczej całego prądu jaki auto pobiera nie
    zmierzysz, więc możesz tylko zaobserwować np szybsze spadanie z 14,5 do 12 i
    wtedy np manipulując bezpiecznikami stwierdzić co ten prąd bierze.
    Podświetlenie bagażnika np może niezauważone pobierać prąd albo alarm. I
    może być problem z tym, że trzeba obserwować jak auto jest zamknięte, to
    ELM327 nadałby się.