  • Data: 2016-09-10 22:17:21
    Temat: Re: Auto kradnie prąd :)
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-10 o 18:00, Budzik pisze:
    > Jest sobie autko ktore przewaznie stoi.
    > Jezdzi powiedzmy raz na 2 tygodnie z 30km.
    > Raz na jakis czas rozładowuje do zera aku.
    > Chciałbym sprawdzic, czy to kwestia tego, ze nie zdazy doładować przez te
    > 30km, czy moze jednak coś kradnie prąd.

    To ja jeszcze zagmatwam.
    Mam też takie auto, które głównie stoi.
    Odpalam go tylko ja - raz na trzy tygodnie - w zimie co dwa-
    i robię jakieś góra 10km. Odpala bez problemów i z aku
    nic się nie dzieje. Tzn na razie nie widać, bo może coś mu
    (temu akumulatorowi) dolega,
    ale stan ten trwa już cztery lata i wszystko działa.
    Teoretycznie powinno już się tam wszystko zasiarczyć,
    ale się uparło i działa.

    > Jak to sprawdzic?

    Ile akumulatorów możesz kupić do testów? :-)