  • 11. Data: 2012-03-22 10:14:26
    Temat: Re: Auto do przewozu psiej karmy do 7 tysięcy brutto
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:4f6aec58$0$1210$65785112@news.neostrada.pl...

    > O tym dziwnym i brzydkim czymś nie pomyślałem :) Dlaczego Cytryna lepsza
    > od Partnera czy starego Doblo?

    Z tego co pamiętam to był reklamowany jako jedyny w swojej klasie, w którego
    wchodzi paleta Euro z towarem. Ale musisz to sprawdzić samemu, bo mogłem
    coś pokręcić z tą paletą.
    Sam się przymierzam do zakupu C15 albo Berlingo, ale z innego powodu niz
    paleta. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2012-03-22 10:16:08
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 22 Mar, 10:05, "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>
    wrote:

    > Pytanie czy do kombi wejdzie paleta Euro?

    zalezy od wysokosci ladunku na palecie ;)

    raczej tak, nawet z duza butla na gaz wewnatrz... np. wymiary omega B
    http://img265.imageshack.us/img265/476/wymiaryomdu3.
    jpg

    WS

  • 13. Data: 2012-03-22 10:17:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    > Albo bagażnik dachowy do przewozu tej pustej palety ;)

    I to jest słuszna koncepcja. Ale chyba trzeba co najmniej dwóch osób do
    załadowania tej palety na dach. Taka gimnastyka co drugi dzień, nie będzie
    wygodna.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2012-03-22 10:27:32
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości

    > to troche bez sensu szukasz, policzyc trzeba ;)
    > srednio 35km/dzien zakladajac, ze caly rok jezdzisz codziennie (i po
    > roku sprzedasz) da tylko 12600km przebiegu czyli jakies 60-120litrow
    > paliwa, kombinowanie z odliczaniem VATu przy takiej ilosci jest bez
    > sensu, najlepiej jakies duze kombi z gazem i masz nawet taniej, a
    > znacznie latwiej kupic ;)

    O gazie nie pomyślałem. Może faktycznie Peugeota Partnera benzynę 1.4 z gazem i
    olać vat, za to bardzo tanio jeździć? Rok pojeżdżę, paletę wstawię, oklejone
    białe auto będzie się prezerntowało w miarę przyzwoicie. Chyba ten pomysł jest
    dobry. Cytryny C15 są bardzo tanie, ale brzydkie :) Natomiast fiat doblo mi się
    podoba z tego względu, że części do Fiata tanie jak barszcz i auto ładne z
    zewnątrz.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 15. Data: 2012-03-22 10:31:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Z tego co pamiętam to był reklamowany jako jedyny w swojej klasie, w
    > którego wchodzi paleta Euro z towarem.

    Ile lat temu?
    Bo ja to samo o Doblo czytałem.

    A C15 dla siebie to w życiu bym nie kupił, gorszym samochodem nie jeździłem.

  • 16. Data: 2012-03-22 10:39:41
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ile lat temu?
    > Bo ja to samo o Doblo czytałem.

    Okolice 1996 roku.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2012-03-22 10:43:59
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-03-22 10:13, Potocki Passion & Adventure pisze:

    > Zapomniałem jeszcze o jednym :) Auto będzie oklejone reklamą karm dla
    > psów. Wyglądać też w miarę musi :) Dlatego ta Cytryna spowodowała u mnie
    > lekkie skrzywienie, bo wyglądu to nie ma. Choc zaintrygowało mnie
    > "dlaczego tylko C15"?

    Sam poszukuję czegoś w podobnym budżecie, także do przewożenia ilości
    paletowych, ale bez palety ;)
    Obecnie służy dzielnie kombi, ale potrzebuję więcej miejsca.

    Też rozglądałem się za Doblo i Berlingo/Partner, ale kilka firm
    zaprzyjaźnionych ma Fiata Ducato 1996 - 2001 i sobie chwalą - właśnie z
    uwagi na tani zakup i niskie koszty eksploatacji.

    Podobne będą Citroen Jumper i Peugeot Boxer.

    W tej cenie, z uwagi na rozmiar paki, to chyba tylko Ducato:

    http://otomoto.pl/fiat-ducato-2-8d-2001-max-T2902804
    .html

    http://otomoto.pl/fiat-ducato-7689-furgon-T2661655.h
    tml

    http://otomoto.pl/fiat-ducato-maxi-2-8-d-T2908904.ht
    ml

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2209408676

    Niestety dla mnie chyba jednak za duże.. może jednak Doblo:

    http://otomoto.pl/fiat-doblo-cargo-T2903800.html

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2218064949

  • 18. Data: 2012-03-22 11:50:18
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2012-03-22 10:43, RD wrote:

    > Niestety dla mnie chyba jednak za duże.. może jednak Doblo:
    >
    > http://otomoto.pl/fiat-doblo-cargo-T2903800.html

    Wypicowany szrot?

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=2218064949

    Ktoś spieprzył sprawę i teraz pcha złoma z potencjalnie silnikiem do roboty?

    --
    MM

  • 19. Data: 2012-03-22 12:01:48
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 22.03.2012 10:13, Potocki Passion & Adventure pisze:

> [...]
    > psów. Wyglądać też w miarę musi :) Dlatego ta Cytryna spowodowała u mnie
    > lekkie skrzywienie, bo wyglądu to nie ma. Choc zaintrygowało mnie

    nie czytałem wcześniejszych postów, ale oddaje głos na c15. tanie,
    bezawaryjne (awarie nie powodują zatrzymania pojazdu) nie do zarąbania.
    Fakt_ brzydkie, rdzewieje, w przeciążonych pada zawieszenie.(ale jest
    tanie w naprawach). Pozatym, do baku możesz lać cokolwiek co ma "olej"
    w nazwie. ja lałem 50/50 najtanszy olej jadalny, żartując że cytrynce
    najbardziej smakuje rzepak modyfikowany genetycznie.
    ToMasz

  • 20. Data: 2012-03-22 12:33:19
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-22 10:17, yabba pisze:
    > I to jest słuszna koncepcja. Ale chyba trzeba co najmniej dwóch osób do
    > załadowania tej palety na dach. Taka gimnastyka co drugi dzień, nie
    > będzie wygodna.
    Nie wiem jakie tam palety są, ale zwykłe drewniane palety 80x120 albo
    100x120 bez problemu łapiąc w dwie ręce za deske z jednej strony
    odkładam na stos palet wysoki na ~1.5m, więc i na dach sejczento bez
    problemu. Taka paleta wazy jakieś 10kg, nie przesadzajmy że 2 osoby
    muszą ją wkładać :)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173