  • 1. Data: 2012-03-22 09:36:30
    Temat: Google Street View już działa
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Wlasnie zauwazylem, ze juz dziala i pokazuje wiele drog w Polsce. Troche
    czasu im to zajelo. Niektore zdjecia sa z 2009 roku (listopad)... np.
    teraz sobie przegladam DK 75.

  • 2. Data: 2012-03-22 09:48:42
    Temat: Re: Google Street View już działa
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-03-22 09:36, neoniusz wrote:

    > Wlasnie zauwazylem, ze juz dziala i pokazuje wiele drog w Polsce. Troche
    > czasu im to zajelo. Niektore zdjecia sa z 2009 roku (listopad)... np.
    > teraz sobie przegladam DK 75.

    Wjezdza nawet w trudno dostepne miejsca 8)
    http://i43.tinypic.com/2q9jih4.png

    Na gornym Mokotowie DC kumpel sie zalapal na pamiatkowa fotke, jak stoi
    przy swoim pojezdzie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2012-03-22 10:09:25
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g>

    > Na gornym Mokotowie DC kumpel sie zalapal na pamiatkowa fotke, jak stoi
    > przy swoim pojezdzie.

    Ja się załapałem w Krakowie :)

    Szymon

  • 4. Data: 2012-03-22 10:14:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 22.03.2012 10:09, Szymon Machel pisze:

    > Ja sie za?apa?em w Krakowie :)

    Ja tez, pod robota mnie ustrzelili ;) Z ciekawostek to zauwazylem, ze
    ich algorytm do tablic dziala dosc wybiorczo. Mnie to nie obchodzi, ale
    na niektorych autach tablice widac idealnie i da sie je odczytac.

  • 5. Data: 2012-03-22 10:15:02
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-22 09:36, neoniusz pisze:
    > Wlasnie zauwazylem, ze juz dziala i pokazuje wiele drog w Polsce. Troche
    > czasu im to zajelo. Niektore zdjecia sa z 2009 roku (listopad)... np.
    > teraz sobie przegladam DK 75.

    W Warszawie na Surowieckiego widać auto Googlowe w lustrze :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 6. Data: 2012-03-22 10:28:51
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 22.03.2012 elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał/a:

    > Wjezdza nawet w trudno dostepne miejsca 8)
    > http://i43.tinypic.com/2q9jih4.png

    Jak nie mieli zezwolenia to chyba mandacik zapłacili :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2012-03-22 10:38:55
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Mar 2012 10:14:32 +0100, neoniusz

    > ale na niektorych autach tablice widac
    > idealnie i da sie je odczytac.

    Tablic nie można fotografować?

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 8. Data: 2012-03-22 11:00:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 22.03.2012 10:38, Myjk pisze:

    > Tablic nie można fotografować?

    A gdzies tak napisalem?

  • 9. Data: 2012-03-22 11:12:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Mar 2012 11:00:25 +0100, neoniusz

    > A gdzies tak napisalem?

    Z czystej ciekawości pytam. Jeśli można to robić bez przeszkód przy takim
    zastosowaniu, to i (nieliczne) błędy programu nie powinny zbytnio dziwić.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 10. Data: 2012-03-22 11:31:48
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Wlasnie zauwazylem, ze juz dziala i pokazuje wiele drog w Polsce. Troche
    > czasu im to zajelo. Niektore zdjecia sa z 2009 roku (listopad)... np.
    > teraz sobie przegladam DK 75.

    No wreszcie. Norc.pl działa już chyba od 3 lat, albo i więcej... Ciekawe,
    czy ich Google "łyknie".
    T.