  • 1. Data: 2012-03-22 09:37:21
    Temat: Auto do przewozu psiej karmy do 7 tysięcy brutto
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

    Muszę w ciagu kilkunastu dni zdecydowac się na samochód, który posłuży mi do
    przewozu worków z psią karma między sklepami. Autko ma dziennie robić około
    30-40km w cyklu mieszanym. Jego zadanie to łatwo dać się załadować około
    100-200kg karmy i przetransportować z jednego sklepiku do drugiego. Zadanie
    drugie to możliwośc odliczenia vatu od paliwa, czyli auto musi mieć tylko jeden
    rząd siedzeń + reszta to przestrzeń załadunkowa. Zadanie trzecie to zmieścic się
    w kwocie 7000zł brutto (zakładam dołozyć po kupnie jeszcze tysiaka na
    doprowadzenie auta do stanu używalności) :)

    Najpierw myślałem o Fiacie Seicento Van, ale niestety jego paka nie będzie
    wystarczająca aby połozyć paletę i załadować tyle karmy. Później pomyślałem o
    Fiacie Doblo, tylko, że w tej cenie to będzie rupieć z 2001 roku. Później kolega
    powiedział, że koniecznie Peugeot Partner z 2002 z silnikiem dizla bez turbiny,
    bo takim jeździ i auto pali około 5,5l, do tego nic się nie psuje (podobno jest
    pancerne mimo zajeźdźania go na maksa). Myślałem też o Oplu Caddy, ale ceny
    trzymaja poziom i za taką cenę to złom straszny, albo stłuczony :(

    W sumie to mi to obojętne czy benzyna czy dizel, zależy mi tylko na tym, aby
    częsci były w miarę tanie, naprawy można było przeprowadzić w dowolnym
    warsztacie "Pana Kazia" i aby rok jeszcze pojeździło, a później szarpnę się na
    nowsze w stylu Fiat Doblo Max.

    Co radzicie?

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 2. Data: 2012-03-22 09:48:24
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 22 Mar, 09:37, "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>
    wrote:
    > Autko ma dziennie robić około
    > 30-40km w cyklu mieszanym.

    >...aby rok jeszcze pojeździło, a później szarpnę się na
    > nowsze w stylu Fiat Doblo Max.

    to troche bez sensu szukasz, policzyc trzeba ;)
    srednio 35km/dzien zakladajac, ze caly rok jezdzisz codziennie (i po
    roku sprzedasz) da tylko 12600km przebiegu czyli jakies 60-120litrow
    paliwa, kombinowanie z odliczaniem VATu przy takiej ilosci jest bez
    sensu, najlepiej jakies duze kombi z gazem i masz nawet taniej, a
    znacznie latwiej kupic ;)

    WS

  • 3. Data: 2012-03-22 09:49:34
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 22 Mar, 09:48, WS <L...@c...pl> wrote:
    da tylko 12600km przebiegu czyli jakies 60-120litrow

    edit: 600-1200 mialo byc ;)

  • 4. Data: 2012-03-22 09:51:35
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    > warsztacie "Pana Kazia" i aby rok jeszcze pojeździło, a później szarpnę się na

    Po co chcesz paletę wkładać a na nią worki? Na mój gust bez palety też można
    Seicento zapakować.

  • 5. Data: 2012-03-22 10:05:12
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

> [...]
    > paliwa, kombinowanie z odliczaniem VATu przy takiej ilosci jest bez
    > sensu, najlepiej jakies duze kombi z gazem i masz nawet taniej, a

    Pytanie czy do kombi wejdzie paleta Euro?

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 6. Data: 2012-03-22 10:06:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:4f6ae47d$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > warsztacie "Pana Kazia" i aby rok jeszcze pojeździło, a później szarpnę

    Tylko 100 kg? Tyle to da się przewieźć w bagażniku sedana. Chyba, że ta
    karma ma ciężar właściwy styropianu. :)
    Fiat SC Van moim zdaniem jest idealny, jeśli zrezygnujesz z wkładania
    palety.
    Jak musi być paleta, to ze starszych i tańszych tylko Citroen C15.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2012-03-22 10:08:31
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

    > Po co chcesz paletę wkładać a na nią worki? Na mój gust bez palety też można
    > Seicento zapakować.

    Problem jest, że towar dostaję na paletach praktycznie co dwa dni. Te palety
    (samo drewno) też muszę przewieźć do punktu ich magazynowania, aby nie leżały w
    sklepie, ani pod sklepem. Przydadzą się na kiedyś. Oczywiscie czy będe je kładł
    do auta w pionie czy poziomie nie ma znaczenia, byle tylko te 200kg karmy
    jeszcze weszło oprócz samego drewna.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 8. Data: 2012-03-22 10:08:48
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-22 10:06, yabba pisze:
> [...]
    > palety.
    > Jak musi być paleta, to ze starszych i tańszych tylko Citroen C15.
    Albo bagażnik dachowy do przewozu tej pustej palety ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2012-03-22 10:11:02
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

> [...]
    > palety.
    > Jak musi być paleta, to ze starszych i tańszych tylko Citroen C15.

    O tym dziwnym i brzydkim czymś nie pomyślałem :) Dlaczego Cytryna lepsza od
    Partnera czy starego Doblo?

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 10. Data: 2012-03-22 10:13:15
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

    > Co radzicie?

    Zapomniałem jeszcze o jednym :) Auto będzie oklejone reklamą karm dla psów.
    Wyglądać też w miarę musi :) Dlatego ta Cytryna spowodowała u mnie lekkie
    skrzywienie, bo wyglądu to nie ma. Choc zaintrygowało mnie "dlaczego tylko C15"?

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl