  • 21. Data: 2012-03-22 13:15:12
    Temat: Odp: Auto do przewozu psiej karmy do 7 tysięcy brutto
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Okolice 1996 roku.

    No właśnie.
    Wtedy większej części obecnych dostawczaków tego typu nawet w planie nie
    było.

  • 22. Data: 2012-03-22 13:28:29
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

    No dobrze. Jaki mamy wynik?

    Seicento Van + gaz (nie wejdzie paleta, ale karmy tak)
    Cytryna C15 Dizel (wejdzie paleta i nie do zajechania)
    Jakiś Kombi + gaz (wejdzie paleta i ma tylny rząd siedzeń składany)

    Czyli nikt nie mówi nic o moich faworytach Fiacie i Peugeocie.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 23. Data: 2012-03-22 13:39:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4f6b1a98$0$1224$6...@n...neostrada
    .pl...
    > No dobrze. Jaki mamy wynik?
    >
    > Seicento Van + gaz (nie wejdzie paleta, ale karmy tak)
    > Cytryna C15 Dizel (wejdzie paleta i nie do zajechania)

    Prędzej możesz się spodziewać, że już będzie zajechany.
    To konstrukcyjnie 30 letnie padło, a nikt go nie kupuje do delikatnej
    eksploatacji i dbania.

    > Czyli nikt nie mówi nic o moich faworytach Fiacie i Peugeocie.

    Jak Cię stać to nie ma tematu - to byłaby najlepsza opcja.

  • 24. Data: 2012-03-22 13:44:44
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

    > Jak Cię stać to nie ma tematu - to byłaby najlepsza opcja.

    7000zł brutto :) Tyle mogę wydać i zostawiłem sobie 1000zł na ew. naprawy zaraz
    po kupnie. W tych cenach coś na otomoto jest, ale czy w ogóle sens kupować?

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 25. Data: 2012-03-22 13:55:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4f6b1e66$0$1277$6...@n...neostrada
    .pl...

    > 7000zł brutto :) Tyle mogę wydać i zostawiłem sobie 1000zł na ew. naprawy
    > zaraz po kupnie. W tych cenach coś na otomoto jest, ale czy w ogóle sens
    > kupować?

    To już zależy od ezgemplarza, musisz wziąć mechaniora, obejrzeć, porównać z
    konkurencją za podobną cenę i wyciągnąć wnioski.
    Nikt za Ciebie tej roboty nie odwali.
    Z teoretyzowania niewiele się dowiesz.

  • 26. Data: 2012-03-22 14:26:43
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-03-22 13:44, Potocki Passion & Adventure pisze:

    > 7000zł brutto :) Tyle mogę wydać i zostawiłem sobie 1000zł na ew.
    > naprawy zaraz po kupnie. W tych cenach coś na otomoto jest, ale czy w
    > ogóle sens kupować?

    Opel Combo na bazie corsy B. Tak chyba wchodzi paleta euro. Znaleźć
    1.7D, silnik isuzu nie do zabicia, idiotoodporny, blacha może nie
    najlepsza ale też nie tragiczna. Woziłem tym trochę w kurierce zanim
    przesiadłem się na LT'ka. Małe to to, pakowne, oszczędne no i będzie
    tanie w zakupie...

  • 27. Data: 2012-03-22 15:27:16
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-03-22 11:50, Maciej M. pisze:

    > Wypicowany szrot?

    > Ktoś spieprzył sprawę i teraz pcha złoma z potencjalnie silnikiem do
    > roboty?

    Wszystko możliwe ;) Wkleiłem z przedziału cenowego i rocznika modele,
    które wyskoczyły na otomoto.

  • 28. Data: 2012-03-22 15:32:35
    Od: RD <r...@g...com1>

    > 7000zł brutto :) Tyle mogę wydać i zostawiłem sobie 1000zł na ew.
    > naprawy zaraz po kupnie. W tych cenach coś na otomoto jest, ale czy w
    > ogóle sens kupować?

    A co z "moim" Ducato? ;)

  • 29. Data: 2012-03-22 15:36:52
    Od: "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>

    > A co z "moim" Ducato? ;)

    Ogromne auto :) Nawet bym tym nie miał jak wykręcić pod sklepami :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 30. Data: 2012-03-22 20:11:17
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-03-22 09:37, Potocki Passion & Adventure pisze:
    [..]
    > Co radzicie?

    Kolega właśnie sprzedaje opla combo 1.7td z homologacją na ciężarowy.
    Mało pali, vat odliczysz, w dobrym stanie, niestety kosztuje trochę
    więcej niż 7 tysi. Jesteś zainteresowany?

    --
    pozdr
    W.