  • 1. Data: 2012-03-22 00:15:22
    Temat: Fotoradary i raport NIK
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam

    http://wyborcza.pl/1,75248,11388118,Fotoradar_podlac
    zony_do_gminnej_kasy.html

    "Zraportu NIK wynika, że fotoradary nie poprawiły bezpieczeństwa, a
    działania wiejskich i miejskich strażników "spowodowały utratę zaufania
    obywateli do administracji publicznej"

    Który to ostatnio pisał, że sraże gminne ze swoimi radarami nie są
    nastawione na zarabianie kasy??

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 2. Data: 2012-03-22 00:19:06
    Temat: Re: Fotoradary i raport NIK
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > "Zraportu NIK wynika, że fotoradary nie poprawiły bezpieczeństwa, a
    > działania wiejskich i miejskich strażników "spowodowały utratę zaufania
    > obywateli do administracji publicznej"

    To nie możliwe, przecież PMS-owi trolle już dawno orzekli, że "twarde
    prawo ale prawo", a ptaszniki wiejskie wykonują tylko swoje obowiązki
    dbając o dobrze rozumiany interes społeczny!

  • 3. Data: 2012-03-22 00:22:34
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-22 00:15, DoQ pisze:
> [...]
    >

    > "Zraportu NIK wynika, że fotoradary nie poprawiły bezpieczeństwa, a
    > działania wiejskich i miejskich strażników "spowodowały utratę zaufania

    Utratę? To znaczy że jakieś było? :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 4. Data: 2012-03-22 00:25:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

  • 5. Data: 2012-03-22 01:09:59
    Od: "Pa_blo" <i...@M...PYLY>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup

    > Który to ostatnio pisał, że sraże gminne ze swoimi radarami nie są
    > nastawione na zarabianie kasy??

    Maślak ?!

    On sie nie liczy - stary komuszek - nie jest obiektywny!

    --
    Picasso

  • 6. Data: 2012-03-22 07:29:59
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    DoQ napisał(a):
    > Witam
    Witam
    > http://wyborcza.pl/1,75248,11388118,Fotoradar_podlac
    zony_do_gminnej_kasy.html
    Wiem że początki sa trudne, każdy kiedyż zaczynał i pewnie odruch ciężko sobie
    utrwalić.

    Dobrze jest poczytać daną grupę przez co najmniej tydzień, zanim weźmie się czynny
    udział w
    jej życiu Po to by nie dublować pytań lub nie wrzucać tego co już było wrzucone
    zwłaszcza nie tak
    dawno. W Twoim wypadku wystarczy poczytać dzień lub nawet kilka godzin.
    Podpowiem Ci byś wysiłkiem krzywdy sobie nie zrobił, że kolega Gabor już kilka godzin
    temu wrzucił
    ten link.
    --
    Krzysiek

  • 7. Data: 2012-03-22 07:43:15
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysztof 45 w <news:jkegt5$qkn$1@news.vectranet.pl>:

    > Podpowiem Ci byś wysiłkiem krzywdy sobie nie zrobił, że kolega Gabor już kilka
    godzin temu wrzucił
    > ten link.

    Rozumiem, że kolina to Twój kolega...

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2012-03-22 08:41:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-22 07:29, Krzysztof 45 pisze:

    > Dobrze jest poczytać daną grupę przez co najmniej tydzień,

    Właśnie. Gdybyś tak zrobił to byś wiedział że "kolega Gabor" to kolina,
    którego wielu ma w kf.

  • 9. Data: 2012-03-22 09:02:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/22/2012 12:25 AM, to wrote:

    > To niemożliwe, przecież PMS-owi trolle już dawno orzekli, że "twarde
    > prawo ale prawo", a ptaszniki wiejskie wykonują tylko swoje obowiązki
    > dbając o dobrze rozumiany interes społeczny!

    Polemizowałbym czy komendant SM/SG ze swoją rodziną i znajomymi to już
    społeczeństwo żeby była mowa o interesie społecznym.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-03-22 10:21:41
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
> [...]
    > prawo ale prawo", a ptaszniki wiejskie wykonują tylko swoje obowiązki
    > dbając o dobrze rozumiany interes społeczny!

    Spoko. A wiesz, że producencie podając że samochód ma np. 105KW podają moc
    cieplną? Tego też się dowiedziałem na PMS ;)

    \SK