  • 41. Data: 2012-03-23 10:33:53
    Temat: Odp: Auto do przewozu psiej karmy do 7 tysięcy brutto
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jkhfrt$am0$...@i...gazeta.pl...

    > I mając w ofercie Berlingo od '96 - "na zakładkę" produkowano C15 tylko 9
    > lat...
    > Ciekawe czemu ?
    > Z przyzwyczajenia, czy zimnej kalkulacji?

    Jak kupujesz auto dla pracownika, C15 może być, zwłaszcza jak Ci na
    pracowniku nie zależy.

    Ale dla siebie NIGDY bym tego nie kupił, jazda tym czymś to katorga.

  • 42. Data: 2012-03-23 11:13:40
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-03-23 10:33, Cavallino pisze:
    > Jak kupujesz auto dla pracownika, C15 może być, zwłaszcza jak Ci na
    > pracowniku nie zależy.
    No oczywiście paletę towaru, czy ekipę budowlaną z narzędziami to się
    powinno wozić wyłącznie paskiem - sedanem, bo już kombi to obciach ;)

    > Ale dla siebie NIGDY bym tego nie kupił, jazda tym czymś to katorga.
    Miałem, jeździłem również na długich trasach - źle nie wspominam, a
    wręcz przeciwnie...
    Owszem, katorgą była trasa Kraków Gdynia - na tylnej "kanapie" - ale to
    nie miało do tego służyć.

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 43. Data: 2012-03-23 11:58:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jkhicg$cob$...@i...gazeta.pl...
    > No oczywiście paletę towaru, czy ekipę budowlaną z narzędziami to się
    > powinno wozić wyłącznie paskiem - sedanem, bo już kombi to obciach ;)

    Mowa o wożeniu karmy dla psów, do której na bidę Seicento wystarcza.

    > Miałem, jeździłem również na długich trasach - źle nie wspominam, a wręcz
    > przeciwnie...

    A ja jechałem raz, Poznań-Bydgoszcz-Poznań i więcej nie chciałem.
    Wolałbym baną tą trasę pokonywać niż C15.
    Zero przyjemności, a wręcz coś dokładnie odwrotnego.
    To już Polonezem Truckiem jeździło się lepiej, mimo że też bardzo źle.

  • 44. Data: 2012-03-25 20:21:48
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:4f6ae47d$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...

    > W sumie to mi to obojętne czy benzyna czy dizel, > Co radzicie?

    Za te pieniądze kupisz skodę felicie pick-up z budą.
    Auto w porównaniu z C15 komfortowe, wygodne i jeżdżące
    Na jednej takiej zrobiłem w ponad dwa lata lekko ponad 260 tyś, na drugiej w
    półtora roku ponad 140 tys - silniki 1,3 MPi benzynowe. Obydwie były
    całkowicie bezawaryjne. Wjeżdżały i wyjeżdżały z każdych warunków, nigdy nie
    zawiodły. Wspominam je naprawdę dobrze. Ładowność 425 kg, paleta chyba
    wchodzi.
    Tu sobie zobacz przykłady
    http://allegro.pl/listing.php/search?category=149&sg
    =0&string=felicia+pickup