  • Data: 2011-09-17 17:14:50
    Temat: Re: Auto dla żony 4x4
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5a65.000007bf.4e74ac2f@newsgate.onet.pl...
    > Nie jestem. Raz w życiu tam byłem. Kiedy Górniak śpiewała nasz hymn w
    > Korei. A
    > kiedy to było...?

    A to ok.

    ps. zbiegiem okoliczności też miałem kolizje, tylko teraz tak myśle i to
    było HRV chyba... no w każdym razie to było ładnych pare lat temu, ja
    jechałem własnie UNO.
    Mój Fiacik nie przeżył tego specjalnie dobrze, ale i HRV było "niejezdne" -
    dostało w lewy przód tak, ze "złamało sie" i przesunięte były w pawo obie
    podłużnice.
    No i nie było to na skrzyżowaniu tylko ja jechałem na drodze, a kolega HRVka
    wyjeżdzał z posesji... no i oczywiście nie bylo to 80km/h bo z takiej
    prędkości pewnie bym tego w tym Unie nie wyszedł bez szwanku.

    Mam zdjęcia Una, niestety nie mam zdjęć HRV.

    ps. to nie jest to uno z linku w sigu ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl