    From: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Date: Thu, 25 Nov 2010 15:39:50 +0100

    W dniu 2010-11-25 14:26, Waldek Godel pisze:

    > Do rozpuku śmieszy mnie widok tabunów farmerów w krawatach w centrum Wawy -
    > bo w większości cywilizowanego świata Forester jest autem dla farmerów.

    Myślę, że żaden prawdziwy farmer nie potrzebuje auta z lakierowanymi
    zderzakami i welurowymi dywanikami, do którego na pakę nie można wrzucić
    cielaka albo zabrać na pastwisko zbiornika z 1 m3 wody. Subaru to
    właśnie auta dla krawaciarzy. :-)

    > Ci, którzy chcą mieć 4x4 dla lepszego przeniesienia napędu i innych mrzonek
    > którymi szafują użytkownicy Subaru kupują Outbacka albo normalnego Legacy.

    To nie są mrzonki tylko powód, dla którego przez całe lato czeka się
    na powrót zimy, najlepiej takiej samej, jak rok temu ;-)

    T.