  • 21. Data: 2011-04-28 20:27:54
    Temat: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-28 20:07, MZ pisze:

    > W tym budżecie to może być problem - cenowo to się łapie Fiat chyba
    > tylko. Natomiast bez problemu masz któregoś z wymienianych kilkulatków.
    > Auto tylko nowe bo?

    Argument, ktorego nie jestem w stanie zbic: bo .... tak ;)

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 22. Data: 2011-04-28 20:30:27
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Argument, ktorego nie jestem w stanie zbic: bo .... tak ;)

    Zbij osobę, która go używa :P A tak na poważnie, to ja bym popracował nad tą
    kwestią bo dopuszczenie używanego samochodu za te same pieniądze radykalnie
    zmienia obraz sytuacji.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 23. Data: 2011-04-28 20:35:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 20:07:58 +0200, MZ napisał(a):

    > W tym budżecie to może być problem - cenowo to się łapie Fiat chyba
    > tylko. Natomiast bez problemu masz któregoś z wymienianych kilkulatków.
    > Auto tylko nowe bo?

    C1 się spokojnie łapie, niestety w najtańszej wersji z dodatkami typu
    wspomaganie. Na klimę niestety braknie, choć może się da coś wynegocjować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 24. Data: 2011-04-28 20:37:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 20:04:11 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

    > Czaz sprintu do setki na poziomie 17 sekund jest po prostu zajebisty w
    > każdych warunkach bo francuski oczywiście.

    Fakt, walić gruchy do zaniku tętna przed arkuszem parametrów się nie da.
    Ale wiesz.... nie każdy ma taką potrzebę.

    Jak już kiedyś dorośniesz, to zauważysz, że inne rozpatrywane auta mają
    podobne parametry.

  • 25. Data: 2011-04-28 20:41:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Waldek Godel

    > Jak już kiedyś dorośniesz, to zauważysz, że inne rozpatrywane auta mają
    > podobne parametry.

    Jak już kiedyś kupisz sobie normalny samochód to zrozumiesz, dlaczego 17
    s do setki to za mało nawet w mieście.

  • 26. Data: 2011-04-28 20:46:07
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    PSIIIIIIIK! http://tiny.pl/h98n5

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 27. Data: 2011-04-28 21:17:47
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > W tym budżecie to może być problem - cenowo to się łapie Fiat chyba
    > tylko. Natomiast bez problemu masz któregoś z wymienianych kilkulatków.
    > Auto tylko nowe bo?

    a nie łapie sie czasem Fabia?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 28. Data: 2011-04-28 21:20:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Czaz sprintu do setki na poziomie 17 sekund jest po prostu zajebisty w
    > każdych warunkach bo francuski oczywiście.

    w normalnych warunkach nie przyspieszasz do setki szybciej niż te 17
    sekund... wiec w miejskim dupowozie w zupelności wystarczy.
    To tak jak kiedyś mi ktoś tu udowadniał, ze przyspieszając autem do 2500RPM
    bede zawalidrogą, bo na YT wyszło, ze przyspieszenie do 100 mialem w
    dziesiątkach sekund. Ja jakoś jednak zwykle i tak bylem szybszy spod
    swiateł, albo przynajmniej nie odstający.

    ps. zadanie domowe - jedz jutro do pracy i zmierz swoje przyspieszenie,
    tylko tak uczciwie w normalnym ruchu...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 29. Data: 2011-04-28 21:28:41
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Może Dacia Sandero?

    Klima manualna w standardzie w serii ARCTICA.
    Silnik: 1.2 16V, lub 1.5 DCI, oba 75KM.

    PS: strzelam w ciemno, bo zupełnie nie znam auta.

    --
    CB

    Użytkownik "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:ipbhhm$1ro$1@inews.gazeta.pl...

  • 30. Data: 2011-04-28 21:48:30
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > w normalnych warunkach nie przyspieszasz do setki szybciej niż te 17
    > sekund... wiec w miejskim dupowozie w zupelności wystarczy.

    To, że osiągnięcie 100km/h w mieście jest mało prawdopodobne po 17
    sekundach, od chwili ruszenia, nie zmienia faktu, że samochód który się
    rozpędza do 100km/h po 17 sekundach (i to wedle katalogu) to jest muł
    straszliwy. Możliwość dynamicznego ruszenia jest równie ważna a z tego co mi
    wiadomo o tym samochodzie to na tym polu też jest cienko.

> [...]
    > w dziesiątkach sekund. Ja jakoś jednak zwykle i tak bylem szybszy spod
    > swiateł, albo przynajmniej nie odstający.

    Nie wiem kto to próbował udowadniać, ale to na pewno nie byłem ja.

    > ps. zadanie domowe - jedz jutro do pracy i zmierz swoje przyspieszenie,
    > tylko tak uczciwie w normalnym ruchu...

    I co mi to da?

    --
    pozdrawiam