  • 111. Data: 2011-05-03 18:19:03
    Temat: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-03 17:53, Kamil pisze:

    > Sposób już mniej istotny, istotne jest to, że okazje nie istnieją.
    > Chcesz zadbane auto z francji, przygotuj w portfelu więcej, niż za
    > odpicowaneto grupa z alledrogo.

    Sposób jest istotny, bo przeciętny handlarz jak zauważy takiego klienta,
    to stwierdzi, że można jeszcze więcej przyciąć niż zwykle. I przyłoży
    się bardziej do ... picowania trupa, by ów klient łyknął jako funkiel
    nówkę, co to dziadek...
    Niestety - tak się utarło w naszych realiach, że handlarz = oszust,
    krętacz i kombinator.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 112. Data: 2011-05-03 20:01:09
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Masz jakieś konkretne doświadczenia w tym temacie?
    Sprawdzałeś jakieś "okazje" z internetu?

    --
    CB

  • 113. Data: 2011-05-05 11:37:30
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-05-01 11:13:48 niejaki Tomasz Stiller napisał:

    > Tak przypuszczałem, no ale skoro masz zamiar podejmować decyzje o zakupie
    > samochodu bazując na opinii jakiegoś tam jednego serwisanta, to
    > gratuluję. Chociaż w takim wypadku mógłbyś chociaż ten FUD zachować dla
    > siebie, bo ktoś jeszcze pomyśli że to i prawda jest.

    oczywiście ci z forbs-a też się mylą

    prawdopodobnie dlatego że nie znają niezwykle trwałych egzemplarzy
    uzytkowanych przez twoich znajomych

    http://moto.pl/MotoPL/10,90142,9542648,Motodziennik_
    __Zestawienie_najgorszych_aut.html

    od 0:10 do 1:00

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 114. Data: 2011-05-06 10:06:38
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    mazda 3 w benzynie, nowa nie bedzie ale za ta kasę cos fajnego znajdziej na
    pewno

    i koniec dyskusji :)

  • 115. Data: 2011-05-06 16:38:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-06 10:06, rt pisze:

    > mazda 3 w benzynie, nowa nie bedzie ale za ta kasę cos fajnego znajdziej na
    > pewno
    >
    > i koniec dyskusji :)

    W benzynie? Niebezpieczne pod względem łatwopalności. No i śmierdzące
    nieznośnie...