  • 31. Data: 2011-04-28 21:59:04
    Temat: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-04-28 21:48, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > To, że osiągnięcie 100km/h w mieście jest mało prawdopodobne po 17
    > sekundach, od chwili ruszenia, nie zmienia faktu, że samochód który się
    > rozpędza do 100km/h po 17 sekundach (i to wedle katalogu) to jest muł
    > straszliwy. Możliwość dynamicznego ruszenia jest równie ważna a z tego
    > co mi wiadomo o tym samochodzie to na tym polu też jest cienko.

    > Nie wiem kto to próbował udowadniać, ale to na pewno nie byłem ja.

    a te tysiace matizow, SC, CC , pand, yarisow (z najmniejszymi silnikami)
    ma tez przyspieszenie w podobnych granicach i ludzie nimi jakos jezdza
    po miescie i sie nie przejmuja

    > I co mi to da?

    przekonanie, ze szybciej dla autka malego, miejsckiego nie potreba

    sic! - autor pytal o typowo miejski, babski dupowoz - nie do lansu spod
    swiatel.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 32. Data: 2011-04-28 22:13:46
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > a te tysiace matizow, SC, CC , pand, yarisow (z najmniejszymi silnikami)
    > ma tez przyspieszenie w podobnych granicach i ludzie nimi jakos jezdza po
    > miescie i sie nie przejmuja

    SC ma 17 do setki? Poza tym jaki inny samochód z tego segmentu
    (wielkość/cena) i obecnie produkowany ma 17s/100km/h?

    > przekonanie, ze szybciej dla autka malego, miejsckiego nie potreba

    Sory, ale jeździlem protoplastą tico czyli suzuki maruti i poniżej tego nie
    wyobrażam sobie normalnej jazdy.

    > sic! - autor pytal o typowo miejski, babski dupowoz - nie do lansu spod
    > swiatel.

    I dlatego, ze typowo miejski to można polecać totalnie nie udany model? Do
    tej pory widziałem ze DWA razy ten samochód na mieście. Brak obeności na
    ulicach nie jest dowodem na jego popularność.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 33. Data: 2011-04-28 22:16:14
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-04-28 13:03, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Napalila sie na nowego sparka - mnie sie otwiera noz w kieszeni jak
    > slysze, ze tyle kasy chce wydac na cos takiego ;)
    >
    > Co byscie polecili z malych, miejskich, kobiecych autek w tej klasie
    > cenowej ?
    >
    > Zalozenie - klima oraz 4/5d.

    http://allegro.pl/nowy-fiat-grande-punto-i1584591507
    .html
    Bardziej przypomina samochód niż Chevy Smark.

    Fabia też się powinna zmieścić w budżecie.

    --
    kamil d

  • 34. Data: 2011-04-28 22:17:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 22:13:46 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

> [...]
    > tej pory widziałem ze DWA razy ten samochód na mieście. Brak obeności na
    > ulicach nie jest dowodem na jego popularność.

    tylko dla ćwierćinteligenta. Każdy kto ma IQ większe od rozmiaru buta
    zauważy, że to auto miało zaporową cenę jak na polskie warunki ze względu
    na wyposażenie - a nie występowało jako "golas" wcale, co całkowicie
    załatwiło jego szanse sprzedażowe w Banana Republic of Poland.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 35. Data: 2011-04-28 22:20:40
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

> [...]
    > na wyposażenie - a nie występowało jako "golas" wcale, co całkowicie
    > załatwiło jego szanse sprzedażowe w Banana Republic of Poland.

    A filtr cząstek stałych też miał?

    Naprawdę trzeba KOCHAĆ samochody francuskie aby na każde słowo krytyki mieć
    gotową odpowiedź, która dowodzi iż to układ zniweczył dobry pomysł. Na
    szczęście w EU ludzie kupili tego w opór... nie! Zaraz, przecież tam też się
    nie sprzedwał.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 36. Data: 2011-04-28 22:22:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 22:20:40 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

    > A filtr cząstek stałych też miał?

    W benzynowym silniku?
    Sniff... sniff.... jakoś tak brzydko trollem zajechało, nie wiem czy to ze
    śmietnika, czy od ciebie?

  • 37. Data: 2011-04-28 22:35:54
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > W benzynowym silniku?
    > Sniff... sniff.... jakoś tak brzydko trollem zajechało, nie wiem czy to ze
    > śmietnika, czy od ciebie?

    Od super speca od francuzów waldi, archiwum grupy stoi otworem. Szkoda, że
    nie mam Nod'a to bym sobie wstawił reklamę w sygnaturę.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 38. Data: 2011-04-28 22:39:11
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-04-28 19:56:57 niejaki kamil/Endurorider.pl napisał:
    > Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 0-100km.h 17s, wolno otwierające się drzwi i popieprzona skrzynia biegów
    > OIDP. Tak, niedoceniony to właściwe określenie.

    taaaa
    dobrze że mój o tym nie wie
    od dwóch lat koszty napraw zamknęły się oszałamiająca sumą 3,50 E

    a tak w ogóle to miałeś? jechałeś?
    czy tylko tak se pierdolisz żeby statsy nabić?

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 39. Data: 2011-04-28 22:40:14
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-04-28 19:59:24 niejaki Waldek Godel napisał:

    > Dzięki za zwrócenie uwagi, faktycznie, czas sprintu do setki jest zabójczo
    > ważny w aucie miejskim, no jak wszyscy mogli o tym zapomnieć..

    zwłaszcza że auto ma chyba z 5 różnych silników i przy 110KM robi to w oidp
    poniżej 10s

    ale to szczegół

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 40. Data: 2011-04-28 22:41:17
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:
    > sic! - autor pytal o typowo miejski, babski dupowoz - nie do lansu spod
    > swiatel.

    No masz! Na szybko przychodzą mi do głowy trzy laski, które
    narzekały/narzekają na krowiastość swoich samochodów, i nie jest to jakiś
    mały procent, bo, niestety, moje znajomości wśród lasek nie idą w setki ;)
    Gość podał sensowny paramter, który może być interesujący również dla
    kobiety, a tu się musi zaraz pojawić "lans spod świateł"... To co pisać? Że
    ma być różowy i już? Tak po męsku?

    wit