  • 1. Data: 2011-04-28 10:58:16
    Temat: Jakie auto dostawcze zamiast VW Caddy?
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    Witam

    Pytanie jak w temacie.
    Co zamiast Caddy? W tej chwili uzytkowany jest VW z roku 2005, z racji
    przebiegu i ogolnego zuzycia, potrzebny jest dostawczak nie mniejszy
    gabarytowo. W chwili obecnej drugi rzad siedzen jest zdemontowany,
    wiec przestrzen ladunkowa wykorzystana jest maksymalnie.
    Rodzaj silnika nie ma znaczenia, auto uzywane jest glownie w miescie.
    Bardziej chodzi o niezawodnosc i "latwosc" obslugi i zaladunku.

    Fiat Doblo? Cos z aut na F?

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 2. Data: 2011-04-28 11:09:39
    Temat: Re: Jakie auto dostawcze zamiast VW Caddy?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 01:58:16 -0700 (PDT), Bartek Kacprzak napisał(a):

> [...]
    > Rodzaj silnika nie ma znaczenia, auto uzywane jest glownie w miescie.
    > Bardziej chodzi o niezawodnosc i "latwosc" obslugi i zaladunku.

    Fiat Fiorino/Peugeot Bipper/Citroen Nemo - wchodzi europaleta, skrzynia ma
    pojemność i ładowność skrzyni starego Berlingo.

    Nowe Berlingo/Partner jeżeli potrzebujesz jeszcze więcej.
    Wersja z bocznymi drzwiami w zasadzie odsłania większość powierzchni
    ładunkowe po odsunięciu obydwu drzwi i tylnej klapy
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-04-28 11:44:17
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 28 Kwi, 11:09, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    Dziekuje za odpowiedz.

    > Fiat Fiorino/Peugeot Bipper/Citroen Nemo - wchodzi europaleta, skrzynia ma
    > pojemność i ładowność skrzyni starego Berlingo.
    Fiorino juz sa u nas i powierzchnia ladunkowa zdecydowanie odbiegaja
    od Caddyego.
    Potrzebne jest auto pomiedzy autami klasy Fiorino a Dukato.

    > Nowe Berlingo/Partner jeżeli potrzebujesz jeszcze więcej.
    > Wersja z bocznymi drzwiami w zasadzie odsłania większość powierzchni
    > ładunkowe po odsunięciu obydwu drzwi i tylnej klapy.

    Ok, te tez obejze.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 4. Data: 2011-04-28 12:44:03
    Od: tippyland <t...@g...com>

    On 28 Kwi, 10:58, Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:
> [...]
    > Rodzaj silnika nie ma znaczenia, auto uzywane jest glownie w miescie.
    > Bardziej chodzi o niezawodnosc i "latwosc" obslugi i zaladunku.

    Jakies zle doswiadczenia z Caddy?

  • 5. Data: 2011-04-28 15:41:48
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-04-28 11:44, Bartek Kacprzak pisze:

    > Potrzebne jest auto pomiedzy autami klasy Fiorino a Dukato.

    Transit Connect, Citroen Jumpy?

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 6. Data: 2011-04-28 20:02:38
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Rodzaj silnika nie ma znaczenia, auto uzywane jest glownie w miescie.
    > Bardziej chodzi o niezawodnosc i "latwosc" obslugi i zaladunku.

    Zamiast Caddy to napewno nie Nemo/Bipper/Fiorino za male, pozatym
    niestety nasz w firmie to jakas porazka (poszukaj w archiwum).

    Nastepny samochod mial byc wiekszy. Wlasnie ja widzialem Caddy ale neistety
    polegl ze wzgledu na roznice w cenie zakupu. Natomiast jezeli mialbym caddy
    kupowac to tylko na CNG (no ale to moje widzimisie i obliczenia)

    Kupilismy Partnera w wersji dlugiej, z drzwiami bocznymi po obydwu stronach
    (w miescie to rewelacyjna sprawa). Od wrzesnia ubieglego roku 19.000km, nic
    kompletnie nic sie nie dzieje, czego nie moge powiedziec o Biperze. Srednie
    spalanie z tego przebiegu wynosi 6.6 l/100km. A i chyba jednak lepiej wybrac
    Partnera z dwoma siedzeniami a nie z trzema :/

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2011-04-28 20:24:53
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Apr 2011 15:41:48 +0200, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:

    >Transit Connect, Citroen Jumpy?

    Fiat Doblo Cargo Maxi

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-04-28 21:53:04
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-04-28 10:58, Bartek Kacprzak pisze:
> [...]
    > Rodzaj silnika nie ma znaczenia, auto uzywane jest glownie w miescie.
    > Bardziej chodzi o niezawodnosc i "latwosc" obslugi i zaladunku.

    Jeśli Doblo to na pewno nie 1,25 Multijet - to nie jeździ.
    1,9 Multijet 100KM będzie silnikiem odpowiednim do gabarytów i masy.

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-04-28 22:01:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 02:44:17 -0700 (PDT), Bartek Kacprzak napisał(a):

    > Ok, te tez obejze.

    Obejrzyj, zacne auto.

    --

  • 10. Data: 2011-04-28 22:02:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 20:02:38 +0200, Adam Szewczak napisał(a):

> [...]
    > spalanie z tego przebiegu wynosi 6.6 l/100km. A i chyba jednak lepiej wybrac
    > Partnera z dwoma siedzeniami a nie z trzema :/

    Ja mam Berlingo. 110 000km - też nic się nei dzieje.

    --