  • 11. Data: 2011-04-28 18:04:34
    Temat: Re: Auto dla dziewczyny - do 35-37 tys - maly kompakt
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Apr 2011 15:47:03 +0200, w <ipbr4l$q76$1@news.onet.pl>, MZ
    <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Natomiast same właściwości jezdne musisz
    > przyznać że Corolla ma fajne. Tam gdzie swoim Focusem się muszę na 3
    > łamać Toyota zawija na raz.

    Promień skrętu to są "właściwości jezdne"? :)

  • 12. Data: 2011-04-28 18:55:49
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-28 18:04, r...@k...pl pisze:

    > Promień skrętu to są "właściwości jezdne"? :)

    Promień skrętu to był przykład. Mnie to akurat najbardziej pozytywnie
    zaskoczyło, bo Focus przy całej swej wygodzie i miękkości jednak
    mistrzem manewrowania nie jest. Ale jeśli już o konkretach z jazdy, to
    zawieszenie naprawdę nieźle znosi polskie wyboje, w zakrętach się ładnie
    trzyma (przedni spoiler dociska) no i ta elastyczność VVTi - na trójce
    płynnie jedzie w zakresie 20-120km/h.

    --
    MZ

  • 13. Data: 2011-04-28 19:50:46
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-28 13:18, MZ pisze:

    > Moja żona chciała różne auta, bo były "ładne". Fusion, Alfa, Spark itd.
    > Raz się zgodziłem (na Alfę), potem się już nie zgadzałem.
    > Po sprzedaży Alfy za jakiś czas znów trzeba było nabyć auto i miała być
    > Yariska. W końcu wyszła 8letnia Corolla 1.6 VVTi 3D HB w wersji SOL z
    > pewnego źródła z małym przebiegiem i powiem Ci że to był strzał w
    > dziesiątkę. Auto może nie "małe" ale z kolei bardziej bezpieczne, bardzo
    > zwrotne (elektryczne wspomaganie, kręcisz małym palcem, zawija w

    Jeszcze jedno "ale" - autko nowe only.

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 14. Data: 2011-04-28 19:55:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Apr 2011 18:55:49 +0200, w <ipc66j$4df$1@news.onet.pl>, MZ
    <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > w zakrętach się ładnie
    > trzyma (przedni spoiler dociska)

    Tego docisku z tego jest tyle co kot napłakał...

  • 15. Data: 2011-04-28 19:56:57
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jakbys się przy tym nie upierał to pug 1007 - niedoceniane auto

    0-100km.h 17s, wolno otwierające się drzwi i popieprzona skrzynia biegów
    OIDP. Tak, niedoceniony to właściwe określenie.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 16. Data: 2011-04-28 19:59:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 19:56:57 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

    > 0-100km.h 17s, wolno otwierające się drzwi i popieprzona skrzynia biegów
    > OIDP. Tak, niedoceniony to właściwe określenie.

    Dzięki za zwrócenie uwagi, faktycznie, czas sprintu do setki jest zabójczo
    ważny w aucie miejskim, no jak wszyscy mogli o tym zapomnieć..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 17. Data: 2011-04-28 20:02:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    > Dzięki za zwrócenie uwagi, faktycznie, czas sprintu do setki jest zabójczo
    > ważny w aucie miejskim, no jak wszyscy mogli o tym zapomnieć..

    No tak się zasmuciłem tym faux pas, że kompletnie zapomniałem pokajać się z
    drugim błędem, no przecież wszyscy wiedzą, że dziewczyny w korkach
    uwielbiają machać wajchą od biegów.

  • 18. Data: 2011-04-28 20:04:11
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Dzięki za zwrócenie uwagi, faktycznie, czas sprintu do setki jest zabójczo
    > ważny w aucie miejskim, no jak wszyscy mogli o tym zapomnieć..

    Czaz sprintu do setki na poziomie 17 sekund jest po prostu zajebisty w
    każdych warunkach bo francuski oczywiście.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 19. Data: 2011-04-28 20:07:58
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-28 19:50, Mikołaj Jopczyński pisze:
    > Jeszcze jedno "ale" - autko nowe only.

    W tym budżecie to może być problem - cenowo to się łapie Fiat chyba
    tylko. Natomiast bez problemu masz któregoś z wymienianych kilkulatków.
    Auto tylko nowe bo?

    --
    MZ

  • 20. Data: 2011-04-28 20:21:22
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 28 Apr 2011 13:03:15 +0200, Mikołaj Jopczyński wrote:

> [...]
    > slysze, ze tyle kasy chce wydac na cos takiego ;)
    >
    > Co byscie polecili z malych, miejskich, kobiecych autek w tej klasie

    Jeśli to ma być faktycznie coś małego, jako drugi samochód głównie do
    miasta. To obejrzyj się za Smartem For Two. Z klimą nie ma problemów, ale
    one są z założenia 3d ;)

    Tomek