  • 21. Data: 2010-05-06 02:49:27
    Temat: Re: Autko za tysiaka
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To szukaj jakiegoś CC

    Widziales crashtest tego cuda? Zastanawiam sie, czy jest bardziej
    niebezpieczny samochod.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 22. Data: 2010-05-06 04:10:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysiek wrote:

    > Jesli to młoda dziewczyna i potrzebuje czegoś do jeżdzenia na krótkie
    > trasy po miescie - jak piszesz, kawa, zakupy - to kup jej lepiej za te
    > 1500 ładny miejski rower.
    > Poważnie to piszę.

    Bardzo praktyczne zimą i w deszczu, czyli przez jakieś 3/4 czasu.

    --
    cokolwiek

  • 23. Data: 2010-05-06 04:13:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    macko wrote:

    > od kilku dni przegladam og?oszenia celem zakupu samochodu za magiczne
    > 1000z? (1500z? bud?et). Obecne wymagania:

    Moim zdaniem jedyny sensowny wybór w tej cenie to Polonez z LPG. W tej
    cenie da się kupić jeżdżącego, w razie czego naprawi się go gdziekolwiek
    za drobne pieniądze, a przy tym jest stosunkowo wygodny i bezpieczny.

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-05-06 04:15:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    Feniks wrote:

    > Malucha. Do 1000zł znajdziesz zadbane sztuki z blachą w dobrym stanie.
    > Auta wyższej klasy w tej cenie to będzię jeżdząca kupa złomu której od
    > lat nikt nie naprawiał bo się nie opłaca.

    Maluch był kupą złomu nawet jak był nowy... Ojcu po paru latach
    eksploatacji z zadbanego Malucha odpadł silnik. ;)

    --
    cokolwiek

  • 25. Data: 2010-05-06 07:41:50
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Bardzo praktyczne zimą i w deszczu, czyli przez jakieś 3/4 czasu.

    no ale koleżankkę po drodze na ramę można zabrać
    pamiętaj tylko nie kupuj "damki" :))
    pzdr
    GL

  • 26. Data: 2010-05-06 07:51:55
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Hyundai Pony - niezawodne i dobre auto (szukaj 1,5i)

    aha, a jakie czesci tanie
    moja pracownica latała kiedys hyundaiem pony i byle pierdoła tam kosztuje
    majątek (porownujac do fiata)

  • 27. Data: 2010-05-06 09:12:05
    Od: "macko" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Piter" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > ale popatrz na to tak
    >
    > netbook 1299zł
    > jakaś tam omnia HD ble ble 2tys
    > golf mk2 2200zł
    >
    > i megaproblem łada za 1000zł
    >
    > nie lepiej dozbierać do tej golfiny? ;)
    ----

    Znając siebie to byłoby tak że dozbierałbym do 2200zł a później do 2500zł
    itd. to nie chodzi tylko o cytowany gdzieś w wątku stereotyp "biednego
    studenta" tylko o rozsądną granice. To właśnie ma być substytut roweru,
    który jest fantastyczny w mieście ale np. z zakupami już się trochę ciulowo
    wraca. Z Ładą Samarą 1300 miałem kontakt przez 4 lata. Jako pasażer
    jeździłem nią bardzo dużo jako kierowca tylko po polnych drogach (wtedy brak
    PJ). Samochód naprawdę spoko, toporny ale i odporny.

    pzdr. macko

  • 28. Data: 2010-05-06 09:13:24
    Od: "macko" <k...@i...pl>

> [...]
    > cenie da się kupić jeżdżącego, w razie czego naprawi się go gdziekolwiek
    > za drobne pieniądze, a przy tym jest stosunkowo wygodny i bezpieczny.

    Polonez to dla mnie ostateczna ostateczność ale oczywiście nie wykluczam.
    Zobaczymy...

    pzdr. macko

  • 29. Data: 2010-05-06 09:33:05
    Od: kaszpir <k...@t...pl>

    > od kilku dni przegladam og?oszenia celem zakupu samochodu za magiczne 1000z?
    > (1500z? bud?et). Obecne wymagania:

    Za 1000 to kupisz w miarę dobry rower lub jakiś używany bardzo
    przeciętny skuter ...

    Samochodu w dobrym stanie technicznym za 1000zł nie da się kupić ...

    W tak stare samochody nikt nie inwestuje i w większości w nich nic się
    nie naprawia. One jeżdżą aż do awarii albo rozsypania się ...

    A co z kosztami napraw i eksploatacji ?

    Po zakupie zapewne trzeba by wymienić rozrząd , olej , filtry i itd ?

    A co z kosztem paliwa , OC , przeglądów ?

    Czy naprawdę warto kupować jakiegoś złoma aby żona/kobieta co jakiś
    czas "gdzieś sobie" pojechała ?

    Kupowanie trumny na kółkach , bo inaczej ciężko nazawać taki
    samochód , który na pewno nie będzie miał żadnych poduszek i innych
    systemów bezpieczeństwo to zwykła głupota ...

  • 30. Data: 2010-05-06 09:44:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    macko wrote:

    > Polonez to dla mnie ostateczna ostateczno?ae ale oczywi?cie nie
    > wykluczam.

    Co Cię do niego zniechęca pomijając wygląd? To naprawdę porządny samochód
    i przede wszystkim ma normalne gabaryty.

    --
    cokolwiek