  • Data: 2015-11-21 12:51:23
    Temat: Re: Audi a8 4.2 - kapie olej?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hehe:) nawet nigdy takiego nie widziałeś , tylko jedynie swoje Punto :)
    > Dbam o samochód, nie tak jak Ty, że nawet nie wiesz jak maskę otworzyć

    punto akurat mam ja, on ma co innego. Ja przynajmniej jak mi kapie olej
    wsadzę łeb pod maskę i zobaczę gdzie jest najwyższe miejsce usyfione
    olejem - olej zwykle nie ścieka do góry. takim zachowaniem(obrażając)
    szybko co najwyżej możesz wpaść do plonkownic.

    Twoje pytanie powinno być mniej więcej takie(dla przykładu OFC):
    Kapie mi olej spod silnika. jedyne miejsce ubrudzone świeżym olejem to
    łączenie skrzyni biegów z silnikiem.

    lub

    Kapie mi olej spod silnika. Ubrudzona jest rura doloty powietrza przy
    turbosprzężarce ale przewody olejowe są suche.

    lub

    Kapie mi... etc.