  • Data: 2011-05-02 04:37:28
    Temat: Re: Atom N550 - 32 czy 64bit?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały pisze:

    > Moda. Na 64 bity. Ale ona głupia jest. Bo jak to z modą: 64 bity nie
    > dają żadnych korzyści Kowalskiemu poza szpanem. Szczególnie na tak
    > małych platformach.

    Ja się właśnie zawiodłem W764 na laptopie Della jest delikatnie mówiąc
    nie stabilny.
    Od nowości panel sterowania np. za pierwszym podejściem się wiesza.
    Potrzebny jest ponowne uruchomienie eksploratora :-)
    System przy banalnych poleceniach typu przenieś pliki dostaje zadyszki...
    Tragedii nie ma ale już linux na blaszaku chodzi płynniej.