  • Data: 2011-05-02 10:40:42
    Temat: Re: Atom N550 - 32 czy 64bit?
    Od: OMSON <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    - pisze:

    > I na koniec małe NTG: jeśli to komputer w pełni 64bitowy to sterowniki
    > ze strony producenta 32bitowe odpadają, jak myslę, i tylko Win 32bitowy
    > zaintaluję?

    Netbooki mają (chyba?) ograniczenie sprzętowe do 2GB RAM - co, łącząc z
    problemami z dostępnością sterowników 64-bit i brakiem potrzeby
    adresowania >3,2GB, daje chyba jednoznaczną odpowiedź. ;)

    Pzdr, OMSON

    P.S. Osobiście rozważałem ten problem przy netbooku Dell INSPIRON
    1018-1505/1GB i Win7SE-32bit... Ostatecznie dałem spokój i zostawiłem
    jak jest. :)