eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najblizszego serwisu
  • Data: 2010-02-19 22:28:39
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najblizszego serwisu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:hlm7o5$763$1@inews.gazeta.pl...
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message

    > Czy w tym modelu poprawili bolaczki awarii skrzyn biegow z drugiej
    > generacji? Czy moze w ramach zaradnosci wozisz druga przy sobie?

    W ramach zaradnosci mam w aucie nawigacje GPS i telefon komórkowy.
    Nic nie wiem o bolaczkach ze skrzynia biegów... ale niewiele to zmienia.

    > Ciebie zas nikt nie zmusza do wydawania pieniedzy na cokolwiek. Kompletnie
    > wiec nie pojmuje, dlaczego posiwecasz tyle czasu ze swojego zycia na
    > udowadnianie innym, ze sie myla.

    Ja Ci nie udowadniam ze sie mylisz... ja tylko próbuje Ci otworzyc oczy
    na fakt, ze jak sie chwilke zastanowisz to móglbys oszczedzic troche kasy
    która teraz niepotrzebnie wydajesz... Ale Twoja kasa - oczywiscie Twój
    wybór.

    > Z polski mozna wyjechac, polska mentalnosc z czlowieka nie wyjedzie nigdy.
    > Z mojej strony koniec tematu.

    Chcesz powiedziec ze Polish is your second language i Ty Polakiem nie
    jestes?
    Zrozum, ze kupienie ubezpieczenia typu assistance nie zmieni czestotliwosci
    z jaka bedzie psul sie Twój samochód. Samochód nawet nie wie, ze kupiles
    assistance, wiec nie wie ze ma sie teraz psuc rzadziej :-))) No chyba ze
    sobie
    umie przeczytac ta nalepke która przyczepiles sobie do szyby... :-)