eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
  • Data: 2010-02-20 16:59:17
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:d63un5hnqi32c1nnka7mr0nuatlviljfi8@4ax.com...

    > 10h moze nie wystarczyc jesli sie chce utrzymac poziom zarobkow.
    > A ile sie obecnie placi opiekunce ?

    Nie wiem ile godzin Ty pracujesz ale zakladalem typowego pracownika
    co siedzi w firmie 8 godzin i dolozylem 2 godziny na dojazdy + zakupy.

    > No coz, ogladajac czasem amerykanskie firmy, to wychodzi na to ze jak
    > pokazesz stosowne zaswiadczenie od lekarza o raku czy innej powaznej
    > chorobie, to ubezpieczyciel jest ci sklonny wyplacic od reki np 50k,
    > zamiast pelne 100k za najblizszych kilka lat.
    > Moze to tylko wymysl rezyserow, ale za 50k to juz mozna sie troche
    > podleczyc.

    L0L :-)
    Nie wiem jakie filmy Ty ogladasz ale za 50 k $ to w amerykanskim
    szpitalu to Ci moze jakies skomplikowane zlamanie nogi po wycieczce
    na narty wylecza... Syn kolegi zlamal reke na rowerze i nawet w szpitalu
    nie lezal jednego dnia - rachunek za nastawienie reki i wsadzenie
    w gips mu przyslali do domu $6000. A koszt choroby nowotworowej??

    Pierwsze z brzegu wygooglane:
    http://www.winningcancer.com/txt/costs-of-cancer-tre
    atments/

    Cytuje:
    Cost-effectiveness, as measured by the cost of an additional year
    of life gained, was poor, with a high average cost of $403,142.
    When analyzed by disease severity, the cost per additional year
    gained for local and regional disease was $143,614 and 145,861,
    respectively. For metastatic cancer, the cost per additional year
    gained was $1,190,322.

    Jak sam widzisz mowa tu o setkach, milionach dolarow NA ROK
    a Ty masz jakies nadzieje sie "poleczyc troche" za 50 tysiecy... :-)
    Nauka zycia z fabularnych filmow nie zaprowadzi Cie zbyt daleko :-)