eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbli?szego serwisu
  • Data: 2010-02-24 16:01:30
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbli?szego serwisu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w
    enia-komunikacyjne/dokumenty-do-pobrania.html

    > Czyli płacisz 50 euro co roku aby pokryli do 125 euro lub 250
    > euro
    > i to tylko w specyficznych okolicznościach ??? :-) Super okazja,
    > nie ma co.

    No wiesz,
    a) to akurat nie kosztuje nic, bo jest "gratis", tzn wliczone w
    pakiet :-)
    b) sprzedawane osobno kosztuje u nas raczej 50zl a nie 50 euro,
    c) korzystac mozesz kilka razy,
    d) to tylko holowanie, dochodza inne bonusy - hotele,
    wypozyczalnia, bilety - dla np 4 pasazerow.

    Ja pare razy korzystalem, drogo by wyszlo gdyby nie bylo :-)

    J.