eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
  • Data: 2010-02-19 22:34:04
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:fthrn5l89a1d5pet777keppu6g8lg5d6t3@4ax.com...

    > Opiekunka do dzieci/gosposia tez kosztuje, wiec na umiarkowana kwote
    > jest sens. Na wielka byc moze tez :-)

    Może to zabrzmi brutalnie, ale jeśli w rodzinie jest jeden żywiciel: mąż,
    to utrzymanie żony 24/7 z pewnością więcej kosztuje niż stawka za godzinę
    niańki/gosposi pracującej 10 godzin dziennie... Ubytek matki nie oznacza
    więc automatycznie wzrostu kosztów - no chyba że niańka wprowadza się
    z zamieszkaniem i dostaje pierścionki i wykwintne ciuszki z Victoria Secret
    bo oprócz roli niańki do dzieci pełni też rolę niańki dla wdowca ;-)

    > Ale sprawdz czy nie ma w tym elementu wypadkowego/rentowego.

    Tu jedynie miałoby to sens.

    > Albo po amerykansku - tanie ubezpieczenie zdrowotne, wysokie
    > ubezpieczenie na zycie - i w razie nabawienia sie groznej choroby
    > mozesz w drodze ugody zyskac srodki na jej leczenie.

    To nie zadziała, bo ubezpieczenie na życie często daje inna firma...