eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAsistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu › Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
  • Data: 2010-02-19 15:43:27
    Temat: Re: Asistance z holowaniem do domu a nie do najbliższego serwisu
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:hljpsm.2k4.0@poczta.onet.pl...

    > Mówisz o sobie? :-)))
    >
    > Powiedz nam, jakie jeszcze ubezpieczenia wykupiłeś?
    >
    > Ja Ci dam oferte - ubezpiecze Cie od pogryzenia przez tygrysa...
    > Bedziesz mi odpalal 50zl miesiecznie a ja Cie uebzpiecze: jak Cie
    > dziki tygrys w Polsce zyjacy na wolnosci pogryzie to wyplace Ci
    > odszkodowanie kosztow medycznych... Co Ty na to? :-)

    Wyjezdzajac do Indii na polowanie, pewnie ubezpieczyl bym sie od takich
    wypadkow. Dlaczego by nie?

    > Czy zastanawiales sie moze nad tym, ze byc moze masz problem
    > z akceptaca ryzyka w roznych aspektach swojego zycia?
    > Czy masz ubezpieczenie od oberwania cegla w drewnianym kosciele?

    Zastanawia mnie jedynie, z czego wynika Twoj problem z akceptacja innego
    stosunku do potencjalnego ryzyka i niewygody z nim zwiazanej u innych osob.

    > Jest róznica pomiędzy kupowaniem czegoś do bezpośredniej konsumpcji
    > a płaceniem za pokrycie jakiegoś bliżej nieokreślonego ryzyka w
    > przyszłości.

    Skladki emerytalne placisz? Przeciez mozesz wcale nie dozyc wieku
    emerytalnego.

    > Ubezpieczenia mają za zadanie pomóc osobie która nie jest w stanie sama
    > sobie szkody naprawić. Na przykład masz ojca, jedynego żywiciela rodziny,
    > rodzina mieszka w domu z kredytem hipotecznym - jest rozsądne aby
    > ojciec był ubezpieczony od wypadku/śmierci ale tylko do kwoty która da
    > utrzymanie rodzinie i pokrycie kredytu na dom. W tej samej rodzinie matka,
    > która nie przynosi kasy na dom - nie ma sensu dla niej ubezpieczać się na
    > życie.

    Widzisz - ja nie jestem w stanie samemu odholowac samochod. A na dzwonienie
    po znajomych, zeby znalezc lokalnego laweciarza, nastepnie dzwonienie po
    samochod zastepczy i pewnie jeszcze powrot kilkadziesiat/set kilometrow za
    kilka dni po naprawiony samochod niestety nie jestem w stanie sobie
    pozwolic. Tak, jestem malo zaradny.

    Pozdrawiam
    Kamil