    From: Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Apropos HDR (ale chyba bez kapci)
    Date: Tue, 08 Feb 2011 13:43:57 +0100

    W dniu 2011-02-08 13:22, b...@n...pl pisze:

    > Ale po co ulepszać do zakresu, który jest niepotrzebny?

    A, to już zależy komu i do czego niepotrzebny. Na fotka.pl faktycznie
    wystarczy, ale jak chcesz drukować - a jak drukować to już na A4 co
    najmniej - może braknąć.

    Zdaje mi się, że znów wracamy do punktu pod tytułem: A po co komu Nikon
    D3x skoro dobre foty da się zrobić komórką? ;)

    Upieram się przy swojej opinii - psucie. Tak samo jak psuciem jest
    zmniejszanie formatu klatki i dorabianie do tego ideologii w rodzaju
    "ekwiwalent ogniskowej" choć już nawet w angielskim nazywa się to
    uczciwie - "crop factor". Czyli współczynnik ograniczenia pola widzenia.

    Czekam na lustrzankę renderująca w czasie rzeczywistym i wrzucającą od
    razu na fejsa...
    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery