  • Data: 2011-02-10 16:54:40
    Temat: Re: Apropos HDR (ale chyba bez kapci)
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Zbierzchowski wrote:

    > Oczywiście, tylko jakim sposobem? Dla mnie jest to przyprawianie świni
    > rogów metodą na butapren :) Niech opracują matryce o większej rozpiętości
    > tonalnej, ja wiem - 40 EV. I szafa będzie grac :) A na razie to tylko
    > softwarowy render.

    Zapominasz, że zakres dynamiki to nie jedyny ważny parametr. Ważny a może
    nawet ważniejszy, jest zakres tonalny a ten obecnie jest rejestrowany z
    malejącą precyzją. Zaproponowane przez Canon rozwiązanie pozwala rejestrować
    zakres tonalny z identyczna precyzją w każdym zakresie jasności.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -