  • Data: 2013-09-13 15:15:04
    Temat: Re: Aparat zamiast kamery?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

    > Na jakość dźwięku pomaga oddzielny rejestrator, kilkaset zł.

    Jak idziemy w gore (od rozwiazan budzetowych) to owszem, ale przed nim
    pre-amp mikrofonowy i dobry mikrofon.

    Sam rejestrator z wlasnymi mikrofonami jest... niewygodny. Jesli chodzi
    o podpiecie i mobilnosc z lustrzanka, to zamiast rejestratora (ktory
    komplikuje postprodukcje, trzeba synchronizowac dzwiek) lepiej kupic
    mikrofon i preamp. Da sie to wszystko przypiac do lustrzanki, zaleta
    jest, ze postprodukcja nie wymaga synchro dzwieku, bo ten jest juz od
    razu w dobrej jakosci nagrany.

    Ogolnie - wszystko zalezy. Kupuje sie jednak to, co jest potrzebne pod
    konkretne zastosowanie. Jednemu sprawdzi sie Rode Stereo Mic +
    Lustrzanka, innemu nie. Ja mam juz chyba 3 rozne mikrofony (pchelke do
    krawata, kierunkowy i zwykly, no i kazdy znajduje zastosowanie w innej
    sytuacji.