  • 51. Data: 2010-01-04 15:43:32
    Temat: Re: Aparat na dluga podroz
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > I to nawet na podróż do sąsiedniego stanu ;-)

    Wtedy będą na to mówić republika.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 52. Data: 2010-01-04 16:07:44
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 15:14:39 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Na razie na dwadzieścia znaków nie ma mocnych. Zwłaszcza z dodatkowym
    > plikiem-kłódką, który może być np. obrazkiem z Twojej strony.

    Tylko po co? VPN do serwera stojącego w domu/pracy (zależnie od potrzeb)
    będzie lepszy. Łacza już są takie, że zdalna praca nie jest problemem. A
    jak Ci ukradną laptopa to tracisz tylko sprzęt a nie dane.

    --
    Kojer

  • 53. Data: 2010-01-04 16:14:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Jan., 16:14, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > U ytkownik "Janko Muzykant" napisa

    > Noooo, jak tak....
    > Teraz to nawet na kolanach nie masz po co przychodzi po wiz ; )
    >
    > adam

    jesli masz odpowiedni paszport to uzyskanie wizy do usa trwa minuty -
    robisz to w pokoju w ktorym sie znajdujesz za pomoca internetu.
    podajesz numer pszportu , podstawowe dane i po paru sekundach masz
    wize - z uwaga oczywiscie ze nie jest ona rownoznaczna z wpuszczeniem
    na teren USA- ale to std formulka

  • 54. Data: 2010-01-04 16:26:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
> [...]
    > podajesz numer pszportu , podstawowe dane i po paru sekundach masz
    > wize - z uwaga oczywiscie ze nie jest ona rownoznaczna z wpuszczeniem

    Ojej, nie wiedzieliśmy!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /zamiast telewizora oglądam pralkę - program ten sam, a jeszcze pierze/

  • 55. Data: 2010-01-04 16:28:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Robert Kois pisze:

    > Tylko po co? VPN do serwera stojącego w domu/pracy (zależnie od potrzeb)
    > będzie lepszy. Łacza już są takie, że zdalna praca nie jest problemem. A
    > jak Ci ukradną laptopa to tracisz tylko sprzęt a nie dane.

    No właśnie, nie ma po co, ale jednak... amerykańscy badacze odkryli, że
    w zaszyfrowanym pliku może być BĄBA!

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /moja ulubiona lektura? - Adam Śmiałek ''Curriculum Vitae''/

  • 56. Data: 2010-01-04 16:45:39
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Uzytkownik "XX YY" napisal

> [...]
    > robisz to w pokoju w ktorym sie znajdujesz za pomoca internetu.
    > podajesz numer pszportu , podstawowe dane i po paru sekundach masz

    Ci co stercza pod ambasada maja odpowiednie paszporty, a odchodza z kwitkiem
    w niemalej proporcji do calosci.

    > z uwaga oczywiscie ze nie jest ona rownoznaczna z wpuszczeniem
    > na teren USA- ale to std formulka

    Do lokali gdzie ciec moze mnie nie wpuscic "bo-tak-mu-sie-podoba" tez nie
    chadzam.
    Z zasady.

    adam

  • 57. Data: 2010-01-04 19:27:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    XX YY napisal:
> [...]
    > podajesz numer pszportu , podstawowe dane i po paru sekundach masz
    > wize - z uwaga oczywiscie ze nie jest ona rownoznaczna z wpuszczeniem

    Kompletne fantasy. Cos slyszales o okienku grzecznosciowym
    w ambasadzie/konsulacie dla klientow korporacyjnych, ale sadzac
    z fantazyjnego opisu to nigdy tam nie byles. Nie ma zadnego pokoju,
    zadnego internetu i zadnej promesy za kilka sekund. Zaleta jest
    mozliwosc umowienia sie precyzyjnie na konkretny termin, unikniecia
    kolejki, kilkunastominutowe oczekiwanie na promese i praktycznie
    brak jakichkolwiek rozmow weryfikacyjnych.
    --
    Jacek

  • 58. Data: 2010-01-04 19:44:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Jan., 20:27, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

> [...]
    > kolejki, kilkunastominutowe oczekiwanie na promese i praktycznie
    > brak jakichkolwiek rozmow weryfikacyjnych.

    ha , ha , ha

    to pokoj w ktorym ja sie znajduje , moj wlasny w moim domu, komputer
    na ktorym pisze en post..
    i internetem zalatwisz co potrzeba.
    trza miec odpowiedni paszport.
    dokldnie to sie nazywa pozwolenia na wjazd ,i dokladnie nie wiem taraz
    na jaki maksymalny czasokres.
    moze to nie dla wszystkich.

  • 59. Data: 2010-01-04 19:51:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Jan., 20:44, XX YY <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > na jaki maksymalny czasokres.
    > moze to nie dla wszystkich.- Zitierten Text ausblenden -

    http://travel.state.gov/visa/temp/without/without_19
    90.html

    w srodku jest tabelka jaki paszport trza miec.
    formalnosci trwaja tak dlugo jak wpisujesz pare danych do komptera.
    potwierdzenie przychodzi w ciagu sekund.

  • 60. Data: 2010-01-04 20:32:33
    Od: Adam Czajka <n...@p...v>

    hey

    Z innego wątku moja opinia o G10:
    hhthii$npo$...@n...onet.pl

    Ale to tylko tekst kompletnego amatora focenia "Zochy na tle wydmy" ;)

    Adam Czajka