  • Data: 2010-01-03 09:52:06
    Temat: Re: Aparat na dluga podroz
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rabbit McCroolick pisze:

    > Rzekłbym, że raczej K-7 - uszczelniany, w sumie kompaktowy, choć dość cieżki
    > ze względu na swoją magnezową obudowę. Na trudy tropików i mrozów
    > (przetestowane osobiście) w sam raz!

    W takim razie Pentax K200D + 18-50WR i 50-200WR. Zasilanie z paluszków,
    ale na alkalicznych można kilkadziesiąt zdjęć zrobić. Jedynie Energizery
    Lithium Ultimate może normalnie pracować, dlatego lepszy od lustrzanki
    będzie kompakt pracujący na AA, bo całkiem dobrze pracują na bateriach
    alkalicznych (miałem do czynienia z Fuji S602Z, Fuji A100, Canon A640).
    Najlepiej to byłoby kupić jakiś uszczelniany kompakt na AA, ale nie
    wiem, czy są takie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.