  • 21. Data: 2011-04-10 13:21:36
    Temat: Re: Aparat do 3tys.
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Wręcz w ogóle nie ma:-( Aby miał, trzeba mu dopiero odpowiedni obiektyw
    > założyć:-)

    Już kopnęło?
    ;-)

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 22. Data: 2011-04-10 13:23:35
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > ... no i co? ... bedzie mial 24-560 mm?

    Ja mam od 8mm do 1000mm.
    Tylko zajmuje mi to 30-60 sekund.
    ;-)

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 23. Data: 2011-04-10 13:28:07
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Kompakt za 3 tys?
    > Jeśli już koniecznie nie chcesz lustra, kup taki za 300-500 a resztę
    > przeznacz na wyjazd w miejsce, gdzie warto robić zdjęcia ;-)

    Ładnie napisane.

    Wątkotwórco: kupuj Pentaksa, później dokupisz któregoś z Samyangów plus
    model lustrzany Samyanga 500/6.3 do podglądania sąsiadek.
    ;-)

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 24. Data: 2011-04-10 13:29:41
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Ja to się ogólnie mało co znam dopiero co zacząłem przygodę z
    > bezlusterkowcami, ale jak chcesz lustrzankę, to nie polecał bym Ci
    > na pewno Nikona, tanie obiektywy manualne z innych systemów potrzebują
    > konwertera z soczewką i ogólnie coś kiepsko z tego co czytałem Nikony
    > współpracują z innymi obiektywami niż do nich dedykowane.
    > Może zainteresuj się bezlusterkowcami? Taki Nex-3 który z dwoma
    > obiektywami to coś około 1500 PLN, jedyna wada jak dla mnie to niemożność
    > użycia wężyka spustowego w N3, jak chcesz pilota to Nex-5.

    Ty chyba sobie jaja robisz z tym Nexem!
    Mnie się wydawało, że usenet nienawidzi wciskania takiego gówna.
    :/

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 25. Data: 2011-04-10 13:41:14
    Od: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 15:29:41 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Ty chyba sobie jaja robisz z tym Nexem! Mnie się wydawało, że usenet
    > nienawidzi wciskania takiego gówna. :/
    >
    > zyga

    Nie nie robię, jako alternatywa dla kompaktu, jest bardzo bardzo dobrą
    alternatywą i cenowo, i jakościowo. A co masz do Nexa?

    Bo(o)t_manager

  • 26. Data: 2011-04-10 14:04:44
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Nie nie robię, jako alternatywa dla kompaktu, jest bardzo bardzo dobrą
    > alternatywą i cenowo, i jakościowo. A co masz do Nexa?

    Cenowo?
    Na szybko:
    Nex3 kosztuje 1400zł z obiektywem 16mm lub za 1600zł z 18-55mm.
    Z obiektywem 16mm i 18-55mm kosztuje 2100zł.
    Obiektyw 18-55 mm f/3.5-5.6 kosztuje 1200zł.

    Najtańsza lustrzanka z 2 obiektywami (18-55 + 50-200) kosztuje 2500zł.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 27. Data: 2011-04-10 14:35:11
    Od: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 16:04:44 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

> [...]
    > kosztuje 1200zł.
    >

    > Najtańsza lustrzanka z 2 obiektywami (18-55 + 50-200) kosztuje 2500zł.

    Skąd Ty żeś takie ceny wziął?
    Ja za samo body nexa-3 dałem 555 PLN. Z obiektywem 16 to jest jakieś
    1120PLN, z dwoma obiektywami niecałe 1800PLN, z 18-55 1400.
    Przyznaję bez bicia przestrzeliłem się w moim poprzednim wątku z ceną
    kompletu z dwoma obiektywami o 300 PLN.
    Ceny z allegro.
    Na Ceneo czerwony za 999(z 16mm).

    Bo(o)t_manager

  • 28. Data: 2011-04-10 14:48:04
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > 1120PLN, z dwoma obiektywami niecałe 1800PLN, z 18-55 1400.
    > Przyznaję bez bicia przestrzeliłem się w moim poprzednim wątku z ceną

    Napisałem, że na szybko.
    :/

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 29. Data: 2011-04-10 16:03:42
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Andrzej Kuća:

    > Z tego co widzę to pół-aparat pół-kamera, a mi kamera w aparacie praktycznie
    > niepotrzebna, wystarczy sam aparat.

    No to kup Olympusa E1. To tylko aparat. Boszszszsz...

  • 30. Data: 2011-04-11 08:58:06
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@N...gazeta.pl>

    Panowie, reasumując - możecie mi podpowiedzieć przynajmniej nad jakim wyborem
    powinienem się zastanowić? Widzę, że polecacie Pentax'a k-r, ale z jakim
    obiektywem (żeby się zmieścić w cenie 3000zł), a oprócz niego co jeszcze?
    Jakiś Nikon (np. d3100 czy inny)? Będę wdzięczny za podanie kilku modeli, nad
    którymi warto się zastanowić, a Wy oprócz tego Pentaksa w zasadzie nie
    poleciliście nic innego. Czy faktycznie go brać, bo znalazłem opinie
    użytkowników skrajnie różne od siebie.