  • 11. Data: 2011-04-09 14:59:47
    Temat: Re: Aparat do 3tys.
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@N...gazeta.pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    > Zaczekaj na Nikona D5100.
    Z tego co widzę to pół-aparat pół-kamera, a mi kamera w aparacie praktycznie
    niepotrzebna, wystarczy sam aparat.

  • 12. Data: 2011-04-09 15:04:26
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Kuća" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Pentax k-r.

    Dyskusja zboczyła z tematu w stronę zooma, ale ja poważnie uważam, że jesli
    ktoś myśli o robieniu dobrych zdjęć*, to po nie powinien kupować kompaktu,
    nawet z najlepszym zoomem, zwłaszcza jeśli ma trzy kafle - powinien zacząć
    od lustrzanki.
    Po co się rozrdrabniać ;-)
    http://allegro.pl/pentax-k-r-18-55-50-200wr-fc-chorz
    ow-i1522617542.html za
    3030
    * dobre - odpowiednio naświetlone i dobrze skomponowane.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 13. Data: 2011-04-09 16:29:51
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@N...gazeta.pl>

    A może (jak pisałem, lajkonik ze mnie) mi powiecie, jaki kompakt można kupić
    za takie pieniądze? Bo z tego co się zdążyłem zorientować, w przypadku
    lustrzanek ważniejszy jest obiektyw niż sam aparat, tak? A nie wiem, jak
    później, czy na tyle mnie wciągnie, żeby dalej wydawać pieniądze na obiektywy,
    może lepiej kupić dobrą cyfrówkę? Chyba, że nie polecacie iść tą drogą :)
    Dziękuję i pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-04-09 18:45:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kuća" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obiektywy,
    > może lepiej kupić dobrą cyfrówkę? Chyba, że nie polecacie iść tą drogą :)

    Kompakt za 3 tys?
    Jeśli już koniecznie nie chcesz lustra, kup taki za 300-500 a resztę
    przeznacz na wyjazd w miejsce, gdzie warto robić zdjęcia ;-)

  • 15. Data: 2011-04-09 19:04:25
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 9, 2:45 pm, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
    > U ytkownik "Andrzej Ku a" <p...@N...gazeta.pl> napisa w wiadomo
    cinews:inq1hu$blc$1@inews.gazeta.pl...

    > Kompakt za 3 tys?
    > Je li ju koniecznie nie chcesz lustra, kup taki za 300-500 a reszt
    > przeznacz na wyjazd w miejsce, gdzie warto robi zdj cia ;-)

    Pesymistycznie uwazasz, ze jak wyda te 3 tysiace, to juz go nie bedzie
    stac na wyjazd w ciekawe miejsca?
    Czy nie lepiej byc optymista i uwazac, ze faceta na to stac i moze
    chce lepszy aparat wlasnie po to, aby lepiej w takich miejscach
    wygladac i nie robic sobie obciachu z tania, byle kamerka dla idiotow?

  • 16. Data: 2011-04-09 20:13:28
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    W dniu 2011-04-09 18:29, Andrzej Kuća pisze:
> [...]
    > może lepiej kupić dobrą cyfrówkę? Chyba, że nie polecacie iść tą drogą :)

    Dobry kompakt kupisz w okolicach 1000zł, reszta to wywalanie pieniędzy,
    kiepskie ISO, shuterlag, słaba lampa, brak możliwości rozwoju, itd.
    Za 3tys kupisz najtańsze body + np 17-50 2.8 canona, może D90 + 18-105.
    Albo XXXXD/XXXD+18-55IS+50 1.8+lampa. Ogolnie przy takiej kwocie kup jak
    najtańsze body i reszta kasy na obiektyw

    Tomek

  • 17. Data: 2011-04-09 21:15:44
    Od: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl>

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 16:29:51 +0000, Andrzej Kuća napisał(a):

> [...]
    > pieniądze na obiektywy, może lepiej kupić dobrą cyfrówkę? Chyba, że nie
    > polecacie iść tą drogą :) Dziękuję i pozdrawiam

    Ja to się ogólnie mało co znam dopiero co zacząłem przygodę z
    bezlusterkowcami, ale jak chcesz lustrzankę, to nie polecał bym Ci
    na pewno Nikona, tanie obiektywy manualne z innych systemów potrzebują
    konwertera z soczewką i ogólnie coś kiepsko z tego co czytałem Nikony
    współpracują z innymi obiektywami niż do nich dedykowane.
    Może zainteresuj się bezlusterkowcami? Taki Nex-3 który z dwoma
    obiektywami to coś około 1500 PLN, jedyna wada jak dla mnie to niemożność
    użycia wężyka spustowego w N3, jak chcesz pilota to Nex-5.

    Bo(o)t_manager

  • 18. Data: 2011-04-09 21:41:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:inqi9u$jl1$1@news.onet.pl...
> [...]
    > konwertera z soczewką i ogólnie coś kiepsko z tego co czytałem Nikony
    > współpracują z innymi obiektywami niż do nich dedykowane.

    Np. pentax?

  • 19. Data: 2011-04-10 00:00:44
    Od: "Bo(o)t_manager" <b...@W...wp.pl>

    Dnia Sat, 09 Apr 2011 23:41:22 +0200, Yogi\(n\) napisał(a):

    > Np. pentax?

    Chodzi ci o obiektywy? np.: M42, minolta MD. Znowu Pentax i Sony alfa nie
    bardzo z minoltą MD.

    Bo(o)t_manager

  • 20. Data: 2011-04-10 13:21:13
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>