  • Data: 2011-04-11 14:08:12
    Temat: Re: Aparat do 3tys.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:inuutq$592$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-04-11 14:06, Pawel Gancarz pisze:

    > NEXy należą do SSONY, a Pentax nie należy do wielkiej czwórki. Jest raczej
    > wielka trójka. A jeśli mówimy o wielkiej czwórce, to raczej Canon, Nikon,
    > Sony i Samsung :P

    Jeśli mowa o wielkiej czwórce, to w czasach, gdy pentax robił cyfranki, sony
    robiło... matryce do pentaksów.
    Ja widze raczej wielką dwójkę (canon <> nikon) i pomniejszych graczy -
    olympus, pentax, sony jako kontynuatora yashiki/minolty/konicy, i oczywiście
    całe stado bardziej niszowych firm. A samsung na rynku lustrzanek? Poza
    epizodem z pentaksem coś konkretnego wypuścił? (poważnie pytam, nie śledzę
    tego rynku z zapartym tchem). Na rynku małpek jest fuji, panasonic, samsung,
    "wielcy" z runku lustrzenek - no i trochę chińszczyzny.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi