  • Data: 2011-04-11 17:44:50
    Temat: Re: Aparat do 3tys.
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-11 17:13, "Paweł W." pisze:

    > Ale ja mówiąc "wielki", myślę o firmie z dużym zapleczem finansowym.
    > Niekoniecznie o producencie lustrzanek. Zresztą chyba nie ma co tutaj
    > się zastanawiać.

    JHeśli masz na myśli zaplecze finansowe, to Samsung, potem długo, długo
    nic, potem Sony, znów długo nic, dalej Canon, znów długo nic... Tyle, że
    u Samsunga czy Sony dział fotograficzny to jakiś nieznaczny procent (a u
    Samsunga może nawet promil) wolumenu produkcji. Canon poza sprzętem
    fotograficznym też drukarki i kserokopiarki robi.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)