  • Data: 2011-04-11 19:18:48
    Temat: Re: Aparat do 3tys.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:invemh$7uo$1@news.onet.pl...

    > JHeśli masz na myśli zaplecze finansowe, to Samsung, potem długo, długo
    > nic, potem Sony, znów długo nic, dalej Canon, znów długo nic... Tyle, że u
    > Samsunga czy Sony dział fotograficzny to jakiś nieznaczny procent (a u
    > Samsunga może nawet promil) wolumenu produkcji. Canon poza sprzętem
    > fotograficznym też drukarki i kserokopiarki robi.

    A pentax zdaje się utrzymuje się z produkcji sprzętu medycznego, a aparaty
    robią niejako siłą rozpędu i dla podtrzymania tradycji. Choć nie wierzę, że
    dokładają do interesu. Zawsze jednak ciekawiło mnie, dlaczego tak po
    macoszemu podchodza do kwestii marketingu. Czy to tylko polska specyfika,
    czy na całym świecie mają w nosie reklamy?

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi