    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <4d6ceb86$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj0qg$pro$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6d08bc$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikj3p6$6f5$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6d4c73$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
    <iklaov$8ql$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Antyradar - odświeżamy temat
    Date: Wed, 2 Mar 2011 13:07:51 +0100

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości
    news:iklaov$8ql$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale co "sprawdzone w praktyce", bo juz nie rozumiem?

    Że w takich warunkach jak na filmach to tak właśnie działa.
    A w gorszych już niekoniecznie.

    > Te filmy to nie jest niby empiryczny dowod przeczacy Twoim wywodom?

    Nie.
    To tak jakbyś twierdził, że A klasa bez ESP świetnie jeździ, bo się na
    prostych nie wywraca.

    >To jakies nietypowe
    > sytuacje?

    Co znaczy typowe?
    W takich punktach nie zdarzyło mi się wpaść, ale też rzadko dzięki AR.
    W innych - jak najbardziej, również z włączonym AR.

    >W szczegolnosci w jakis sposob niezgodne z tym o co pytal
    > watkotworca, gdy Ty probowales odwodzic/dowodzic mu co innego? :)

    Fakt, że on chce wężej niż ja traktować AR, więc pewnie będzie bardziej
    zadowolony.
    Ja nie jestem.

    > Odnosze sie do tego co pisales wczesniej, ze sygnalu nie sposob odroznic
    > od tego ktory emituja rozsuwane drzwi wobec czego rzekomo alarmy bywaja
    > bezuzyteczne.

    Nie pisałem przecież o FR ustawionym na wprost, wyraźnie była mowa o
    suszarkach.

    > Pisales zdaje sie cos o posiadaniu Noxo, na podanych filmach sa inne
    > urzadzenia - to juz tak na marginesie.

    Nie, ostatni link który zapodałeś to był właśnie Noxo 100, dokładnie taki
    jak mój.

    > To nie kwestia kata ustawienia

    Jest.
    A jeśli nie, to czego Twoim zdaniem?

    > Przy
    > wiekszym kacie pozostaje mniej czasu od dokonania efektywnego pomiaru
    > do fotki

    Ale też przy drodze z 3 pasami w każdym kierunku poważnie ogranicza ilość
    samochodów na fotce.
    Czyli ułatwia pracę strasznikom.

    > Tak w ogole co oznacza "na wprost"?

    To znaczy że pod małym kątem w stosunku do drogi.

    >W Poznaniu SM posiada Multanove

    Tylko to?

    >- to jest
    > akurat jedno z trudniej wykrywalnych urzadzen.

    Niemniej na YT są filmiki w których Noxo radzi sobie z nią odpowiednio
    wcześnie.
    A ja wiele razy mijając śmietnik w tym konkretnym miejscu usłyszałem kilka
    piknięć jedno po drugim i koniec, nie wiem czy nie było sytuacji w której
    nie usłyszałem NIC (tryb City).

    >Najwazniejsze zaczyna sie od tego, ze urzadzenie wystawiono
    > przodem w kierunku z ktorego sie nadjezdza.

    No właśnie nie do końca zawsze jest przodem.
    Ten ustawiany na Krzywoustego jest bardziej bokiem niż przodem.