-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ike067$6jp$1@inews.gazeta.pl> <ikfkfg$7q7$1@news.vectranet.pl>
<ikfp68$g9g$1@inews.gazeta.pl>
<4d6b6880$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
<ikfpj9$ien$1@inews.gazeta.pl>
<4d6b6b47$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
<ikh5sk$gh7$1@inews.gazeta.pl>
<4d6c1eb2$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
<ikifdf$j5q$1@inews.gazeta.pl>
<4d6cc3fd$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
<ikipf9$rpq$1@inews.gazeta.pl>
<4d6ceb86$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
<ikj0qg$pro$1@inews.gazeta.pl>
<4d6d08bc$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<ikj3p6$6f5$1@inews.gazeta.pl>
<4d6d4c73$0$2499$65785112@news.neostrada.pl>
<iklaov$8ql$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <iklaov$8ql$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Antyradar - odświeżamy temat
Date: Wed, 2 Mar 2011 13:07:51 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110302-0, 2011-03-02), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 97
Message-ID: <4d6e3313$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.111.109
X-Trace: 1299067667 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2438 178.42.111.109:52541
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2354245
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "elmer radi radisson"
<r...@s...spam.wireland.or
g> napisał w wiadomości
news:iklaov$8ql$1@inews.gazeta.pl...
> On 2011-03-01 20:43, Cavallino wrote:
>
>>> http://www.youtube.com/watch?v=jbyAWTTp49U - 800m i prosta, pewnie tez
>>> tendencyjna pokazowka :).
>>
>> Dokładnie.
>> Sprawdzone w praktyce.
>
> Ale co "sprawdzone w praktyce", bo juz nie rozumiem?
Że w takich warunkach jak na filmach to tak właśnie działa.
A w gorszych już niekoniecznie.
> Te filmy to nie jest niby empiryczny dowod przeczacy Twoim wywodom?
Nie.
To tak jakbyś twierdził, że A klasa bez ESP świetnie jeździ, bo się na
prostych nie wywraca.
>To jakies nietypowe
> sytuacje?
Co znaczy typowe?
W takich punktach nie zdarzyło mi się wpaść, ale też rzadko dzięki AR.
W innych - jak najbardziej, również z włączonym AR.
>W szczegolnosci w jakis sposob niezgodne z tym o co pytal
> watkotworca, gdy Ty probowales odwodzic/dowodzic mu co innego? :)
Fakt, że on chce wężej niż ja traktować AR, więc pewnie będzie bardziej
zadowolony.
Ja nie jestem.
> Odnosze sie do tego co pisales wczesniej, ze sygnalu nie sposob odroznic
> od tego ktory emituja rozsuwane drzwi wobec czego rzekomo alarmy bywaja
> bezuzyteczne.
Nie pisałem przecież o FR ustawionym na wprost, wyraźnie była mowa o
suszarkach.
>> Nie wiem co ma straż miejska w Poznaniu, ale naprawdę, gdy ustawią się
>> na Krzywoustego przy McDonalds to wychwytuję to w ostatnim momencie.
>> Dokładnie takim AR jak ten z powyższego linku.
>
> Pisales zdaje sie cos o posiadaniu Noxo, na podanych filmach sa inne
> urzadzenia - to juz tak na marginesie.
Nie, ostatni link który zapodałeś to był właśnie Noxo 100, dokładnie taki
jak mój.
>
>> Który notabene przy foto ustawionym na wprost zachowuje się podobnie jak
>> na tym YT, o ile jest w funkcji Highway rzecz jasna.
>
> To nie kwestia kata ustawienia
Jest.
A jeśli nie, to czego Twoim zdaniem?
> Przy
> wiekszym kacie pozostaje mniej czasu od dokonania efektywnego pomiaru
> do fotki
Ale też przy drodze z 3 pasami w każdym kierunku poważnie ogranicza ilość
samochodów na fotce.
Czyli ułatwia pracę strasznikom.
> Tak w ogole co oznacza "na wprost"?
To znaczy że pod małym kątem w stosunku do drogi.
>W Poznaniu SM posiada Multanove
Tylko to?
>- to jest
> akurat jedno z trudniej wykrywalnych urzadzen.
Niemniej na YT są filmiki w których Noxo radzi sobie z nią odpowiednio
wcześnie.
A ja wiele razy mijając śmietnik w tym konkretnym miejscu usłyszałem kilka
piknięć jedno po drugim i koniec, nie wiem czy nie było sytuacji w której
nie usłyszałem NIC (tryb City).
>Najwazniejsze zaczyna sie od tego, ze urzadzenie wystawiono
> przodem w kierunku z ktorego sie nadjezdza.
No właśnie nie do końca zawsze jest przodem.
Ten ustawiany na Krzywoustego jest bardziej bokiem niż przodem.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.11 13:17 Cavallino
- 02.03.11 13:29 Cavallino
- 02.03.11 13:41 Cavallino
- 02.03.11 14:59 elmer radi radisson
- 02.03.11 15:16 elmer radi radisson
- 02.03.11 15:21 Cavallino
- 02.03.11 15:25 Cavallino
- 02.03.11 16:58 elmer radi radisson
- 02.03.11 17:13 elmer radi radisson
- 02.03.11 17:26 Cavallino
- 02.03.11 17:31 Cavallino
- 03.03.11 11:04 elmer radi radisson
- 03.03.11 11:17 Cavallino
- 03.03.11 11:24 elmer radi radisson
- 03.03.11 11:35 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=