-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 23 Oct 2013 19:10:04 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.0.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
References: <1...@b...poznan.pl>
<s...@m...org>
<z4bcs3nuiiig$.14boosngmlxo9$.dlg@40tude.net>
<52628d37$0$2285$65785112@news.neostrada.pl>
<1ec3dhnanuyg5$.1a2svty5tupjw.dlg@40tude.net>
<5262b1e0$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
<l3ufpq$jht$1@node2.news.atman.pl>
<52638460$0$2296$65785112@news.neostrada.pl>
<5263987f$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
<l40fr4$6qb$2@node1.news.atman.pl>
<5263f3f6$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
<l41c8i$dh8$1@node2.news.atman.pl>
<5264b480$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
<l42kvu$hqj$1@node2.news.atman.pl>
<5264df26$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
<l43ff9$cn0$1@node1.news.atman.pl>
<52654499$0$2301$65785112@news.neostrada.pl>
<l43peg$nuo$1@node1.news.atman.pl>
<5265714a$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
<l46evc$gej$1@node1.news.atman.pl>
<5266c241$0$2293$65785112@news.neostrada.pl>
<l46obt$qhi$1@node1.news.atman.pl> <l480ua$2oa$1@node1.news.atman.pl>
<l48t25$ld1$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l48t25$ld1$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 50
Message-ID: <526802f1$0$2292$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1382548209 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2292 31.11.235.52:58409
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508382
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-10-23 18:21, RadoslawF pisze:
> Dnia 2013-10-23 10:21, Użytkownik Artur Maśląg napisał:
>> W dniu 2013-10-22 22:48, RadoslawF pisze:
>>> Dnia 2013-10-22 20:21, Użytkownik Artur Maśląg napisał:
>> (...)
>>>> Oczywiście że tworzysz i wmawiasz. Zamiast cudacznych porównań
>>>> Hamburg vs Pietropawłowsk, przejedź się gdzieś na północ Francji
>>>> i popatrz ile jest tych z kierownicą z drugiej strony.
>>>> Nie, nie z biedy - z normalności.
>>>
>>> Jest ich tam mniej niż na Kamczatce i mają powód aby tam
>>> być, w odróżnieniu od Kamczatki czy Polski.
>>
>> Ja rozumiem fascynację Kamczatką, ale Polsce zdecydowanie
>> bliżej do Francji niż Kamczatki.
>
> Toteż nasi rodacy szykują się do importu z GB a nie Japonii czy
> Australii.
To naturalne, że kupują w UE - zakup w Japonii czy Australii
może raczej tyczyć pojedynczych i rzadkich przypadków.
Znowu trafiłeś jak dzik w sosnę w dębowym lesie z tą
"argumentacją".
> Jak rozumiem nie masz już argumentów i zagadujesz o domniemanej
> fascynacji.
Brak argumentów to właśnie były próby porównywania Hamburga z
Pietropawłowskiem. Opowieści o masowych ściąganiu szrotów
z UK, przewidywanym przez pesymistów też można włożyć między
bajki, ponieważ polski rynek jest już wysycony i mimo dużo
gorszej sytuacji ekonomicznej jednostek w stosunku do Niemiec,
to mamy obecnie prawie tyle samochodów na 1000 osób co u nich.
Szroty stoją po komisach, po stodołach, trudno o klienta na
taki chłam. Może jednak dojść do ciekawej sytuacji, że część
szrotów z Niemiec i okolicy zostanie zastąpiona (raczej chwilowo)
przez sporo nowsze i w dużo lepszym stanie samochody z wysp.
Sztuczne ograniczenia wypaczają możliwość naturalnego
kształtowania rynku oraz pozwalają na wyciąganie fałszywych
wniosków, ponieważ to na co prawo nie pozwala nie jest
odnotowywane w statystykach. Kwestią dyskusyjna nadal pozostaje
podnoszona kwestia zasadnicza (o co w sumie chyba trwa batalia),
czyli bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu, ale to też rynek
wyreguluje przez stawki OC. Może to będzie impuls to większego
nadzoru nad ubezpieczeniami i odpowiedzialnością kierowców?
Polska to normalny kraj Unii Europejskiej i czas się do tego
przyzwyczaić, a nie wmawiać że Polacy to debile i stosować
sztuczne zakazy.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.13 09:31 p...@g...com
- 24.10.13 10:44 Artur Maśląg
- 24.10.13 11:44 p...@g...com
- 24.10.13 13:46 Artur Maśląg
- 24.10.13 18:34 Cavallino
- 24.10.13 19:04 Artur Maśląg
- 24.10.13 21:40 Mirek Ptak
- 24.10.13 22:14 Artur Maśląg
- 25.10.13 09:03 p...@g...com
- 25.10.13 09:08 p...@g...com
- 25.10.13 10:53 Budzik
- 25.10.13 17:56 Mirek Ptak
- 25.10.13 18:04 Mirek Ptak
- 25.10.13 18:26 Artur Maśląg
- 25.10.13 18:35 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO