eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAnglik i rejestracja w PolsceRe: Anglik i rejestracja w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 23 Oct 2013 19:10:04 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    References: <1...@b...poznan.pl>
    <s...@m...org>
    <z4bcs3nuiiig$.14boosngmlxo9$.dlg@40tude.net>
    <52628d37$0$2285$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ec3dhnanuyg5$.1a2svty5tupjw.dlg@40tude.net>
    <5262b1e0$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <l3ufpq$jht$1@node2.news.atman.pl>
    <52638460$0$2296$65785112@news.neostrada.pl>
    <5263987f$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
    <l40fr4$6qb$2@node1.news.atman.pl>
    <5263f3f6$0$2157$65785112@news.neostrada.pl>
    <l41c8i$dh8$1@node2.news.atman.pl>
    <5264b480$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l42kvu$hqj$1@node2.news.atman.pl>
    <5264df26$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <l43ff9$cn0$1@node1.news.atman.pl>
    <52654499$0$2301$65785112@news.neostrada.pl>
    <l43peg$nuo$1@node1.news.atman.pl>
    <5265714a$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    <l46evc$gej$1@node1.news.atman.pl>
    <5266c241$0$2293$65785112@news.neostrada.pl>
    <l46obt$qhi$1@node1.news.atman.pl> <l480ua$2oa$1@node1.news.atman.pl>
    <l48t25$ld1$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l48t25$ld1$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 50
    Message-ID: <526802f1$0$2292$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1382548209 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2292 31.11.235.52:58409
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2508382
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-10-23 18:21, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2013-10-23 10:21, Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    >> W dniu 2013-10-22 22:48, RadoslawF pisze:
    >>> Dnia 2013-10-22 20:21, Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    >> (...)
    >>>> Oczywiście że tworzysz i wmawiasz. Zamiast cudacznych porównań
    >>>> Hamburg vs Pietropawłowsk, przejedź się gdzieś na północ Francji
    >>>> i popatrz ile jest tych z kierownicą z drugiej strony.
    >>>> Nie, nie z biedy - z normalności.
    >>>
    >>> Jest ich tam mniej niż na Kamczatce i mają powód aby tam
    >>> być, w odróżnieniu od Kamczatki czy Polski.
    >>
    >> Ja rozumiem fascynację Kamczatką, ale Polsce zdecydowanie
    >> bliżej do Francji niż Kamczatki.
    >
    > Toteż nasi rodacy szykują się do importu z GB a nie Japonii czy
    > Australii.

    To naturalne, że kupują w UE - zakup w Japonii czy Australii
    może raczej tyczyć pojedynczych i rzadkich przypadków.
    Znowu trafiłeś jak dzik w sosnę w dębowym lesie z tą
    "argumentacją".

    > Jak rozumiem nie masz już argumentów i zagadujesz o domniemanej
    > fascynacji.

    Brak argumentów to właśnie były próby porównywania Hamburga z
    Pietropawłowskiem. Opowieści o masowych ściąganiu szrotów
    z UK, przewidywanym przez pesymistów też można włożyć między
    bajki, ponieważ polski rynek jest już wysycony i mimo dużo
    gorszej sytuacji ekonomicznej jednostek w stosunku do Niemiec,
    to mamy obecnie prawie tyle samochodów na 1000 osób co u nich.
    Szroty stoją po komisach, po stodołach, trudno o klienta na
    taki chłam. Może jednak dojść do ciekawej sytuacji, że część
    szrotów z Niemiec i okolicy zostanie zastąpiona (raczej chwilowo)
    przez sporo nowsze i w dużo lepszym stanie samochody z wysp.
    Sztuczne ograniczenia wypaczają możliwość naturalnego
    kształtowania rynku oraz pozwalają na wyciąganie fałszywych
    wniosków, ponieważ to na co prawo nie pozwala nie jest
    odnotowywane w statystykach. Kwestią dyskusyjna nadal pozostaje
    podnoszona kwestia zasadnicza (o co w sumie chyba trwa batalia),
    czyli bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu, ale to też rynek
    wyreguluje przez stawki OC. Może to będzie impuls to większego
    nadzoru nad ubezpieczeniami i odpowiedzialnością kierowców?
    Polska to normalny kraj Unii Europejskiej i czas się do tego
    przyzwyczaić, a nie wmawiać że Polacy to debile i stosować
    sztuczne zakazy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: