eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAnglik i rejestracja w PolsceRe: Anglik i rejestracja w Polsce
  • Data: 2013-10-23 19:10:04
    Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-10-23 18:21, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2013-10-23 10:21, Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    >> W dniu 2013-10-22 22:48, RadoslawF pisze:
    >>> Dnia 2013-10-22 20:21, Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    >> (...)
    >>>> Oczywiście że tworzysz i wmawiasz. Zamiast cudacznych porównań
    >>>> Hamburg vs Pietropawłowsk, przejedź się gdzieś na północ Francji
    >>>> i popatrz ile jest tych z kierownicą z drugiej strony.
    >>>> Nie, nie z biedy - z normalności.
    >>>
    >>> Jest ich tam mniej niż na Kamczatce i mają powód aby tam
    >>> być, w odróżnieniu od Kamczatki czy Polski.
    >>
    >> Ja rozumiem fascynację Kamczatką, ale Polsce zdecydowanie
    >> bliżej do Francji niż Kamczatki.
    >
    > Toteż nasi rodacy szykują się do importu z GB a nie Japonii czy
    > Australii.

    To naturalne, że kupują w UE - zakup w Japonii czy Australii
    może raczej tyczyć pojedynczych i rzadkich przypadków.
    Znowu trafiłeś jak dzik w sosnę w dębowym lesie z tą
    "argumentacją".

    > Jak rozumiem nie masz już argumentów i zagadujesz o domniemanej
    > fascynacji.

    Brak argumentów to właśnie były próby porównywania Hamburga z
    Pietropawłowskiem. Opowieści o masowych ściąganiu szrotów
    z UK, przewidywanym przez pesymistów też można włożyć między
    bajki, ponieważ polski rynek jest już wysycony i mimo dużo
    gorszej sytuacji ekonomicznej jednostek w stosunku do Niemiec,
    to mamy obecnie prawie tyle samochodów na 1000 osób co u nich.
    Szroty stoją po komisach, po stodołach, trudno o klienta na
    taki chłam. Może jednak dojść do ciekawej sytuacji, że część
    szrotów z Niemiec i okolicy zostanie zastąpiona (raczej chwilowo)
    przez sporo nowsze i w dużo lepszym stanie samochody z wysp.
    Sztuczne ograniczenia wypaczają możliwość naturalnego
    kształtowania rynku oraz pozwalają na wyciąganie fałszywych
    wniosków, ponieważ to na co prawo nie pozwala nie jest
    odnotowywane w statystykach. Kwestią dyskusyjna nadal pozostaje
    podnoszona kwestia zasadnicza (o co w sumie chyba trwa batalia),
    czyli bezpieczeństwo przy wyprzedzaniu, ale to też rynek
    wyreguluje przez stawki OC. Może to będzie impuls to większego
    nadzoru nad ubezpieczeniami i odpowiedzialnością kierowców?
    Polska to normalny kraj Unii Europejskiej i czas się do tego
    przyzwyczaić, a nie wmawiać że Polacy to debile i stosować
    sztuczne zakazy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: