  • Data: 2013-10-25 18:26:24
    Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-25 17:56, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-10-24 22:14, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Nikt też nie przedstawił danych jak jazda bez hamulców wpływa na
    > bezpieczeństwo, bo jest to chyba oczywiste.

    Kiepskie porównanie.

    > Dla mnie tak samo oczywisty jest wpływ jazdy samochodem RHD po drogach
    > publicznych. Zwłaszcza znając nasze realia, czyli że masa (i to duża)
    > trafi do tych co kupowali do tej pory rozklekotane golfy. To że inne
    > kraje pozwalają na rejestracje samochodów RHD zupełnie mnie nie
    > przekonuje, bo jest tam zupełnie inny poziom zamożności i kultury jazdy
    > (drugie nie dotyczy południa :) ).

    Widzę, że Ciebie to nie przekonuje, ale poza przekonaniem o
    armagiedonie nie masz nic innego. Tak naprawdę też nie wiadomo do kogo
    trafią angliki, ponieważ rynek jest nasycony, a utrzymanie samochodu
    tak czy inaczej kosztuje.

    > Wielokrotnie byłem na zachodzie i widziałem (pamiętam może lepiej by
    > było napisać) tylko jeden samochód RHD z rejestracją z poza UK/IRL i był
    > to stary choć w świetnym stanie Mini widziany w Niemczech.

    Mogę napisać podobnie i w przeciwieństwie do Ciebie widziałem trochę
    anglików na różnych rejestracjach, a żeby było śmieszniej to takich
    starych to nawet trochę widziałem w samej Polsce, tylko na zabytkowych
    tablicach.