  • Data: 2013-10-24 10:44:20
    Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-24 09:31, p...@g...com pisze:

    > a tam, rzad wie lepiej i dba o nasze dobro nawet jesli to oznacza walke z UE :-)

    Jeżeli faktycznie walczy w naszym interesie to niech walczy - można
    wypracować kompromis, a tutaj to sztuczny zakaz.

    > PS z Hamburgiem to akurat kiepski przyklad, duzo Angoli, ktorzy przerejestrowuja
    > swoje auta na HH, Hindusi tez ogarniaja kierownice po prawej stronie akupuja
    > najtansze czyli wlasnie RHD, nie chce mi sie grzebac w statystykach KBA ale
    > chyba akurat Hamburg ma najwieksza liczbe zarejestrowanych RHD (na liczbe
    mieszkancow)
    > z wszystkich wiekszych niemieckich miast ...

    Nawet nie wiedziałem, że tak dużo tego tam jeździ. Ja dawno temu się do
    nich przyzwyczaiłem - kto chce to tego używa, tragedii z tego tytułu
    nie ma, to jaki problem by ludzie sobie nimi jeździli?

    > no i zgadzam sie co do istoty rzeczy, przestancie robic z ludzi debili, system
    > w ktoryms jakis partyjny przyglup decydowal co jest dla mnie lepsze juz minal,

    Zwróć uwagę, że to nawet nie rząd robi z ludzi debili, a inni ludzie,
    co widać między innymi w tym wątku.

    > ci kretyni tez polegna to tylko kwestia czasu ...

    Jeżeli masz na myśli rząd to najwyżej ulegną.