  • Data: 2013-10-24 09:31:03
    Temat: Re: Anglik i rejestracja w Polsce
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Polska to normalny kraj Unii Europejskiej i czas się do tego przyzwyczaić, a nie
    wmawiać że Polacy to debile i stosować sztuczne zakazy.

    a tam, rzad wie lepiej i dba o nasze dobro nawet jesli to oznacza walke z UE :-)

    PS z Hamburgiem to akurat kiepski przyklad, duzo Angoli, ktorzy przerejestrowuja
    swoje auta na HH, Hindusi tez ogarniaja kierownice po prawej stronie a kupuja
    najtansze czyli wlasnie RHD, nie chce mi sie grzebac w statystykach KBA ale chyba
    akurat Hamburg ma najwieksza liczbe zarejestrowanych RHD (na liczbe mieszkancow) z
    wszystkich wiekszych niemieckich miast ... no i zgadzam sie co do istoty rzeczy,
    przestancie robic z ludzi debili, system w ktoryms jakis partyjny przyglup decydowal
    co jest dla mnie lepsze juz minal, ci kretyni tez polegna to tylko kwestia czasu ...

    P.