    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - nie wszystko zloto co sie swieci
    Date: Wed, 6 Apr 2011 14:18:30 +0200

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:inafna$58n$1@inews.gazeta.pl...

    > trekbuddy to mapy rastrowe - przygotowujesz sobie altas offline tego co
    > Cie interesuje. Np. idziesz w gory - mozesz sobie przygotowac mapy terenu
    > gdzie sie udajesz - zadna nawigacja wowczas nie pomoze, nawet google maps
    > :).
    > Sa serwisy gdzie masz mapy topo - zawierajace dod. informacje z
    > poziomicami, szlakami i innymi informacjami.
    > To m.in. mozna zrobic w domowym zaciszu uzywajac trekbuddy (aplikacja
    > dostepna jest na wiele telefonow (java).
    >
    > Atlas dla trekbuddy ma to do sibie, ze zawiera mapy danego terenu roznych
> [...]

    Bardzo to ciekawe, Adamie...
    Niestety nigdy nie używałem żadngo GPSa w takich sytuacjach
    więc nie wiem jak mialbym sie zabrać za coś takiego na iPhone...
    Nie zdziwiłbym się, gdyby ktos napisal taką aplikację dla tego
    telefonu... w końcu jest tylko aplikacji miliony na różny temat.
    Sprzęt potrzebny jest, a reszta to przecież tylko software...