  • Data: 2011-03-31 19:38:28
    Temat: Re: Android - nie wszystko zloto co sie swieci
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mikołaj Jopczyński" <m...@g...com> wrote in message
    news:in2bjq$8e5$1@inews.gazeta.pl...

    > Np powrot do glownego menu ;)

    Chodzi Ci może o naciśnięcie tego jednego, okrągłego
    guzika na przodzie telefonu? :-))))

    > Wiecej grzechow nie pamietam bo bylo to jakies 2l temu.

    Acha, to radzę Ci abyś pomacał sobie nowego iPhone 4,
    bo w stosunku do tej wersji która była dostępna 2 lata
    temu to jest jak niebo a ziemia. Nie bez powodu ja kupiłem
    iPhone dopiero w lecie zeszłego roku - poprzednie wersje
    iPhone to nie było to co jest teraz: masz dużo szybszy
    CPU, dużo lepszy ekran o bardzo dużej rozdzielczości, itp.