  • Data: 2011-04-03 05:48:11
    Temat: Re: Android - nie wszystko zloto co sie swieci
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:in5mpm$13v$1@inews.gazeta.pl...

    > ale nie bedac podpietym do sieci?
    >
    > (czy jest odpowiednik np. trekbuddy ?)

    Nie znam "trekbuddy" więc Ci nie powiem czy to tak samo działa.
    Wiem, że google maps używa sieci, oczywiście.
    Tak samo jak na desktopie zresztą, bo przecież mapy są na serwerze
    a nie w urządzeniu klienckim i ściągane są tylko urywkami w razie potrzeby.
    Po co Ci plan Suwałk w telefonie miejsce ma zajmować jak akurat teraz
    przechadzasz się po Zielonej Górze? A nawet jeśli masz to ściągnięte,
    to te informacje się przedatowują i tak czy inaczej ciągle musisz je ściągąć
    i odnawiać bo restauracja taka czy inna przestała istnieć, lub hurtownia
    zmieniła adres, dobudowano skrzyżowanie itp...