  • Data: 2011-03-31 18:21:21
    Temat: Re: Android - nie wszystko zloto co sie swieci
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31.03.2011 Mikołaj Jopczyński <m...@g...com> napisał/a:

    > Np powrot do glownego menu ;)

    Hahaha, miałem to samo, mimo że używałem wtedy Palma i znałem idee
    przycisku "home". Potem była próba przegrania audiobooka, i krótka
    dyskusja o moim niezrozumieniu idei ioesa.

    Teraz już wiem że "nie ma, bo tak właśnie ma być i tak jest dobrze".

    A tak poważnie (bo to kolejny zabawny wątek), Czy np. czytając
    książkę we wrogim języku (bo jakiś czytnik na pewno jest) da się
    skorzystać ze słownika (bo na pewno można dograć wiele różnych),
    tak żeby nie tracić wątku. Czyli niech to tłumaczenie/wyjaśnienie
    wyświetla się na kawałku ekranu nie przykrywając całej treści
    strony. Za minimum można przyjąć współpracę FBReadera i Colordict'a.

    I jeszcze jedno, czy to
    <http://www.google.com/intl/pl_ALL/mobile/maps/>
    tutaj to prawda? Na prawdę nie ma "moich map" i "warstw"?
    Czyli nie mogę sobie obrysować kawałka planety na PC i pojechać
    w teren tylko z telefonem i pooglądać?

    > Wiecej grzechow nie pamietam bo bylo to jakies 2l temu.

    Też było to dość dawno, ale coś tam pamiętam, więc pozwalam sobie
    dołączyć do pytania.

    --
    kakmaratgmaildotcom