  • Data: 2011-04-03 05:52:35
    Temat: Re: Android - nie wszystko zloto co sie swieci
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:in5n2d$25c$1@inews.gazeta.pl...
    > mam porownanie to co na iP4 (kolega w pracy) i to co na Androidzie mozna
    > zrobic - i nie mam na mysli tylko to co dostarczane jest z telefonem z to
    > co z nim mozna zrobic zwiekszajac jego funkcjonalnosc (gry i aplikacje do
    > zabawy mnie nie interesuja).
    >
    > Zalezy mi jedynie na sprawach biurowo-biznesowych-narzedziowych.

    Z ciekawości więc zapytam, czego z tej działki nie masz w iPhone 4?

    > iP4 jest super hiper - do dzwonienia i rozrywki ogolnie pojetej, ale nie
    > do pracy z telefonem jako mini-komputerkiem przenosnym.
    >
    > Dlatego tez oba systemy pewnie beda miec inne grupy odbiorcow i kazda
    > bedzie trzymac sie swoich racji - wiec nie ma co wywyzszac jednego systemu
    > nad drugim.

    Zrozumiałbym, gdyby ta opinia miała porównywać iPhone do telefonu
    z Windows Mobile, bo ten drugi ma pakiety Outlook, Office i inne
    aplikacje biurowe, ale Android? Masz jakąś aplikację pod Androida
    co otworzyłaby plik Excela lub Accessa i nie tylko pokazała dane
    w siatce/tabeli ale również można było odpalić skrypty VBA, dialogoboxy?
    Bo OpenOffice jest cool i w ogóle, ale do poważnej pracy z plikami Excela
    się nie nadawał parę lat temu jak sprawdzałem, bo nie obsługiwał skryptów.
    Czy coś się zmieniło od tamtego czasu?