  • Data: 2011-04-03 18:53:32
    Temat: Re: Android - nie wszystko zloto co sie swieci
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-03 07:48, Pszemol pisze:
    > U?ytkownik "AL"<a...@s...tam> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie znam "trekbuddy" wi?c Ci nie powiem czy to tak samo dzia?a.
    > Wiem, ?e google maps u?ywa sieci, oczywi?cie.
    > Tak samo jak na desktopie zreszt?, bo przecie? mapy s? na serwerze
    > a nie w urz?dzeniu klienckim i ?ci?gane s? tylko urywkami w razie potrzeby.
    > Po co Ci plan Suwa?k w telefonie miejsce ma zajmowa? jak akurat teraz
    > przechadzasz si? po Zielonej G?rze? A nawet je?li masz to ?ci?gni?te,
    > to te informacje si? przedatowuj? i tak czy inaczej ci?gle musisz je ?ci?g??
> [...]
    trekbuddy to mapy rastrowe - przygotowujesz sobie altas offline tego co
    Cie interesuje. Np. idziesz w gory - mozesz sobie przygotowac mapy
    terenu gdzie sie udajesz - zadna nawigacja wowczas nie pomoze, nawet
    google maps :).
    Sa serwisy gdzie masz mapy topo - zawierajace dod. informacje z
    poziomicami, szlakami i innymi informacjami.
    To m.in. mozna zrobic w domowym zaciszu uzywajac trekbuddy (aplikacja
    dostepna jest na wiele telefonow (java).

    Atlas dla trekbuddy ma to do sibie, ze zawiera mapy danego terenu
    roznych szczegolowosci (sa to w rzeczywistosci mapy rastrowe).

    Oczywiscie mozesz rowniesz przygotowac sobie mape zamiast atlasu.

    --
    pozdr
    Adam (AL)